Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BrooklynS har i en annan tråd sagt att 98,476% av alla cafe och fighter byggen är förstörda hojar men denna klarar sig med marginal under de 1.524 procenten som inte är förstörda
Justerar siffran till 98,466% !
Med vänlig hälsning,
Är nyfiken på vad som gör att du ändrar siffran just nu? Ser du nån ljusning i horisonten på att cafebyggena börjar bli lite bättre?
Han flyttade till Åland för att bygga träbåtar, läste jag för flera år senSå är det. Bilden är stämplad "vardagsmighty" och det var namnet på Stellans blogg en gång i tiden.
Vet inte om han håller igång den fortfarande.
Trevlig hoj.
Aha, om man drevar ned en kugg på varvräknardrevet. Hur mycket fortare går hojen då? Eller kommer jag tappa mellanregisterJapp - tittfönster finns som tillbehör så man kan se vinkelväxeln jobba. Främre toppen kan man inte ha den på, där sitter varvräknardrevet
Och efter två veckors ägande tycker Glenn att den nu är värd 12k, så +5k på två veckor och då ingår inte ens batteri. Trist med dessa flips, men det är en öppen marknad så bara gilla läget för ev spekulanter.Lämpligt vinterprojekt för någon som har mycket tid och pengar för att rädda en ZX750L 1993 som gått 8100mil och stått still i 10år... Någorlunda klassisk ZXR även om den inte är grön.
Och efter två veckors ägande tycker Glenn att den nu är värd 12k, så +5k på två veckor och då ingår inte ens batteri. Trist med dessa flips, men det är en öppen marknad så bara gilla läget för ev spekulanter.
Slappt att inte ens köpa ett batteriOch efter två veckors ägande tycker Glenn att den nu är värd 12k, så +5k på två veckor och då ingår inte ens batteri. Trist med dessa flips, men det är en öppen marknad så bara gilla läget för ev spekulanter.
En uppkapad Lifan ska skänkas bort, det är sen gammalt.Den känns lite dyr va...
![]()
Tillfälle att slutföra! säljes i Järfälla | Blocket
1000 kr - Custom - Järfälla - Motorcykel säljes – allt fungerar, behöver sättas ihop Säljer min hoj där all el fungerar felfritt. Framlampa finns kvar och f...www.blocket.se
Man får ju dock ge han att den ser bättre ut nu än som nyEn uppkapad Lifan ska skänkas bort, det är sen gammalt.
Skriv ut köparens namn, jag vill också sälja till honom. Verkar smidigtSålde nyss min 650 V-strom på Blocket. En kille från Södertälje kommer till Sulas i Strängnäs under Mälaren runt för att titta på den. Han tittar på hojen i en minut jag tar den. Inget prut enkel affär.

Till min båt behöver jag ett bojsänkeDen känns lite dyr va...
![]()
Tillfälle att slutföra! säljes i Järfälla | Blocket
1000 kr - Custom - Järfälla - Motorcykel säljes – allt fungerar, behöver sättas ihop Säljer min hoj där all el fungerar felfritt. Framlampa finns kvar och f...www.blocket.se

Så mycket plast det är på en sån så flyter den väl?Till min båt behöver jag ett bojsänke![]()
En fd enduroförare, han kom till mig med en släpkärra ok sa han nu blir det provkörning. Han körde hojen en mil du sa han hojen går perfekt. Massa däcksparkare och prutare kollade på hojen innan honom.Skriv ut köparens namn, jag vill också sälja till honom. Verkar smidigt![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |