Du får bli kodapa, ingen kompetens krävs, bara att du är komfortabel med att ljuga lite och ser självsäker ut.Självklart.
Tyvärr så är det lättare sagt än gjort, om man är skuldsatt och saknar kompetens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får bli kodapa, ingen kompetens krävs, bara att du är komfortabel med att ljuga lite och ser självsäker ut.Självklart.
Tyvärr så är det lättare sagt än gjort, om man är skuldsatt och saknar kompetens.
Ja, fast nu pratade vi ju om att göra något _mindre_ tråkigt....Du får bli kodapa, ingen kompetens krävs, bara att du är komfortabel med att ljuga lite och ser självsäker ut.

Eurojackpot är väl som minst 120 Mille, upp till 1.2 miljarder. I sek då.
En av anledningarna till att jag jobbar är att jag får betalt för det. Jag har aldrig "Sunday blues", men med några hundra miljoner på kontot tror jag att jag hade kunnat ha ännu roligare än jag har på jobbet idag.Jag förstår inte de som har så tråkiga jobb att de skulle säga upp sig på stört ifall de vann pengar. Då tycker jag man ska byta jobb oavsett lottovinster eller ej.
Jag hade exakt en sådan, samma färg och årsmodell.
På tal om evrolotteriet, men ändå lite tillbaka till ämnet;
![]()
Säljes: Bimota KB4 - 2022 | BLOCKET
Bimota KB4 – Ett italienskt mästerverk i varje detaljBimota KB4 är inte en vanlig motorcykel – den är ett konstverk på två hjul. Varje komponent är noggrant ...www.blocket.se
Inklusive dravlande annons dessutom!
Vilket jävla svammel, så Suzuki(?) motorn och årsmodellen ska man tydligen bara skita iPå tal om evrolotteriet, men ändå lite tillbaka till ämnet;
![]()
Säljes: Bimota KB4 - 2022 | BLOCKET
Bimota KB4 – Ett italienskt mästerverk i varje detaljBimota KB4 är inte en vanlig motorcykel – den är ett konstverk på två hjul. Varje komponent är noggrant ...www.blocket.se
Inklusive dravlande annons dessutom!
Kawasaki!Vilket jävla svammel, så Suzuki(?) motorn och årsmodellen ska man tydligen bara skita i![]()
Haha, "Äkta Läder".. Finns det något annat läder?Vilket jävla svammel, så Suzuki(?) motorn och årsmodellen ska man tydligen bara skita i![]()
Jadå. På aliexpress är det ofta "genuine PU leather".Haha, "Äkta Läder".. Finns det något annat läder?
Jag tycker att det låter som att du beskriver en säljare.Du får bli kodapa, ingen kompetens krävs, bara att du är komfortabel med att ljuga lite och ser självsäker ut.

Konstigt....Pass för min skull, men någon annan kanske vill....?
View attachment 519252
![]()
Konst bytes mot Off Road / TET / Adv. bike säljes i Karlskrona | Blocket
40000 kr - Övrigt - Karlskrona - Har du tröttnat på din motorcykel och saknar konsten i ditt liv? Står drömhojen bortglömd i garaget medan väggarna gapar to...www.blocket.se
Pass för min skull, men någon annan kanske vill....?
View attachment 519252
![]()
40000 kr - Övrigt - Karlskrona - Har du tröttnat på din motorcykel och saknar konsten i ditt liv? Står drömhojen bortglömd i garaget medan väggarna gapar to...www.blocket.se

Inget fel alls på hojen, men han som skrev texten borde få en örfil med baksidan av handenKawasaki!
Men jag gillar den ändå.
Vi är överens.Inget fel alls på hojen, men han som skrev texten borde få en örfil med baksidan av handen
Pass för min skull, men någon annan kanske vill....?
View attachment 519252
![]()
Är rätt säker på att det var han där som hörde av sig och ville byta mot konst när jag sålde min gruvmotorcykel på blocketDet här jävla TET verkar locka fram de värsta stollarna - vare sig dom sitter kvar hemma eller faktiskt kommer ut och förstör.
Det här jävla TET verkar locka fram de värsta stollarna - vare sig dom sitter kvar hemma eller faktiskt kommer ut och förstör.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |