Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Jag förstår inte de som har så tråkiga jobb att de skulle säga upp sig på stört ifall de vann pengar. Då tycker jag man ska byta jobb oavsett lottovinster eller ej.
En av anledningarna till att jag jobbar är att jag får betalt för det. Jag har aldrig "Sunday blues", men med några hundra miljoner på kontot tror jag att jag hade kunnat ha ännu roligare än jag har på jobbet idag.

På tal om evrolotteriet, men ändå lite tillbaka till ämnet;
:drool

Inklusive dravlande annons dessutom!

På tal om evrolotteriet, men ändå lite tillbaka till ämnet;
:drool

Inklusive dravlande annons dessutom!
Vilket jävla svammel, så Suzuki(?) motorn och årsmodellen ska man tydligen bara skita i😂

Pass för min skull, men någon annan kanske vill....?

View attachment 519252

Det här jävla TET verkar locka fram de värsta stollarna - vare sig dom sitter kvar hemma eller faktiskt kommer ut och förstör.

Det här jävla TET verkar locka fram de värsta stollarna - vare sig dom sitter kvar hemma eller faktiskt kommer ut och förstör.
Är rätt säker på att det var han där som hörde av sig och ville byta mot konst när jag sålde min gruvmotorcykel på blocket

Håller helt med. Tyvärr medför deras framfart att den lokala viljan till att visa fina grusvägar helt har försvunnit. Jag har tidigare bidragit med många sträckor från Strömsund till finska gränsen men nu är det slut med det då så många inte verkar förstå vare sig vanlig hänsyn, trafikregler eller terrängkörningslagen.

Med vänlig hälsning,

Är rätt säker på att det var han där som hörde av sig och ville byta mot konst när jag sålde min gruvmotorcykel på blocket
Du borde nappat med tanke på priserna på konstsidan... 🙄

Sen får man ju ge han att det vore lite coolt, från hans sida, om han lyckas.

Du borde nappat med tanke på priserna på konstsidan... 🙄

Sen får man ju ge han att det vore lite coolt, från hans sida, om han lyckas.
Priserna på fräscha gruvmotorcyklar har ju också dragit iväg som Bitcoin gjorde 2010 och nu har jag varken kvar en sån eller nån värdefull konst , men jag är inte bitter…

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT