Eurojackpot är väl som minst 120 Mille, upp till 1.2 miljarder. I sek då.Är ju lite skillnad om potten ligger på 10 mille, eller 120 också.
Men en hyffsad del av vinsten lär åka om man vill bygga en bana där du kan sträcka benen på en literklubba.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eurojackpot är väl som minst 120 Mille, upp till 1.2 miljarder. I sek då.Är ju lite skillnad om potten ligger på 10 mille, eller 120 också.
Men en hyffsad del av vinsten lär åka om man vill bygga en bana där du kan sträcka benen på en literklubba.
Nå jag tänker ju i riktiga pengar.Eurojackpot är väl som minst 120 Mille, upp till 1.2 miljarder. I sek då.

Hade jag gjort det vete fan om jag inte hade sagt upp mig.Därför satsar jag på Mega Millions lotteri, där någon nyligen vann drygt 1,2 miljarder…..dollar såklart![]()
Hade jag gjort det vete fan om jag inte hade sagt upp mig.
Jag hade gått ner i arbetstid och bara jobbat 40 timmar i veckanHade jag gjort det vete fan om jag inte hade sagt upp mig.
Jag hade bara skaffat nytt telefonnummer och försvunnit.Tja, fast hade du klivit upp i tid och åkt till jobbet för att göra det?
Det hade nog blivit ett mail. när man hade nyktrat till.
Jag hade bara skaffat nytt telefonnummer och försvunnit.
Eller, ett alternativ åt andra hållet, fortsatt gått till jobbet och vid första minsta mothugg sagt upp mig och stormat ut i dramatisk stil.
Jag hade nog åkt dit bara för att se hur roligt man kan ha det innan chefen bryter samman totalt. Säga alla dom där sakerna som man inte kan göra när man har huslån.Tja, fast hade du klivit upp i tid och åkt till jobbet för att göra det?
Det hade nog blivit ett mail. när man hade nyktrat till.
Jag hade nog åkt dit bara för att se hur roligt man kan ha det innan chefen bryter samman totalt. Säga alla dom där sakerna som man inte kan göra när man har huslån.
Ja, fast det gäller ju om man säger upp sig också.Då gäller det att man inte har läst fel på lottnumret, så att det var 38 kronor och inte 38 miljoner i vinst...
Lite som när dom feltryckte på missil-larmet på Hawaii och folk var övertygade om att dom skulle dö, så dom passade på att lätta på hjärtat, och sedan var det lite pinsamt efteråt...
Det fanns en hel sida med saker folk ångrade
Jag hade nog jobbat mer troligen.Jag hade gått ner i arbetstid och bara jobbat 40 timmar i veckan

Jag har aldrig förstått de som inte förstår vad de ska göra med sin tid utan att gå på jobbet.![]()
Jag hade nog jobbat mer troligen.
Men med något jag vill göra, istället för vad jag får lön för.
Jag har aldrig förstått de som inte förstår vad de ska göra med sin tid utan att gå på jobbet.![]()
Självklart.Jag förstår inte de som har så tråkiga jobb att de skulle säga upp sig på stört ifall de vann pengar. Då tycker jag man ska byta jobb oavsett lottovinster eller ej.
Du får bli kodapa, ingen kompetens krävs, bara att du är komfortabel med att ljuga lite och ser självsäker ut.Självklart.
Tyvärr så är det lättare sagt än gjort, om man är skuldsatt och saknar kompetens.
Ja, fast nu pratade vi ju om att göra något _mindre_ tråkigt....Du får bli kodapa, ingen kompetens krävs, bara att du är komfortabel med att ljuga lite och ser självsäker ut.

Eurojackpot är väl som minst 120 Mille, upp till 1.2 miljarder. I sek då.
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|