Jim Profit
Gudomlig sporthojare
Samma här, jäkla skit jag gärna är utan..Skönt att se att det är fler här som köpt husvagn för att frun ville ha en.
Vi hade en i några år... Usch
Skönt att den är såld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, jäkla skit jag gärna är utan..Skönt att se att det är fler här som köpt husvagn för att frun ville ha en.
Vi hade en i några år... Usch
Skönt att den är såld![]()
Efter att idag rivit tältförläggning i 13 sekundmeter lobbar min fru ännu mer för vagn än i fjol.Anledningen var att han ville egentligen inte ha husvagn och inte lägga så mycket pengar. Medans hon tittade på och drömde om en splitter ny
Dom har ändrat så att nu är det bara under 200 man kan ta bort men körde utan för högre belopp nyligenDå har de ändrat sedan en tid - senaste köpet kunde man bara bli av med köpskyddet genom att betala vid avhämtning

Jag tror att du har eldat upp altanen innan naten kommer ur kylskåpet, så det är säkert lugnt.Är glykol farligt? Frågar åt en kompis.
Känns onekligen rätt dyrt oberoende.Så då testar vi då...
Pris Avgift
9999:- 209:-
10 000:- 209:-
20 000:- 209:-
24 999:- 209:-
25 000:- 239:-
30 000:- 239:-
49 999:- 239:-
50 000:- 259:-
99 999:- 259:-
100 000:- 269:-
199 999:- 269:-
200 000:- 299:-
299 999:- 299:-
300 000:- 319:-
999 999:- 319:-
1 000 000:- 339:-
999 999 999:- 339:-
En hoj kan inte kostar mera än 999 miljoner.
Vilket iofs kommer att vara en riktigt jobbig gräns för vissa när de skall sälja sina Virago klenoder de haft i 20 år![]()
Det är tråkigt för dom utnyttjar ju bara sin monopolställning för att klämma ut ännu mer pengar ur varje affär. Kolla Trustpilot vad Blocket och Tradera har för omdömen. Jösses alltså. Dom har slutat bry sig pga noll konkurrens.Dom har ändrat så att nu är det bara under 200 man kan ta bort men körde utan för högre belopp nyligen
Fult och sniket av dom -frakt har Tradera varit klart dyrare på förut än blocketpaket
View attachment 517537
Hemnet har också tappat, ursäkta snedsprånget.Känns onekligen rätt dyrt oberoende.
Jag tror att Blocket gör sitt bästa för att bli av med sitt (i praktiken) monopol.
Någon kommer ändå att starta en konkurrent?
Håller med. Det var länge sen jag slutade köpa hojar därHemnet har också tappat, ursäkta snedsprånget.
Är det noll konkurrens, tror du inte Facebook Marketplace äter ordentligt på sajter som Blocket så att de bara kör sotdödskonceptet och cashar in så länge det går?Det är tråkigt för dom utnyttjar ju bara sin monopolställning för att klämma ut ännu mer pengar ur varje affär. Kolla Trustpilot vad Blocket och Tradera har för omdömen. Jösses alltså. Dom har slutat bry sig pga noll konkurrens.
Men om det här med fruar som vill ha husvagn är ett vanligt problem så kanske vi borde sammanfatta lite tips och råd på hur man undviker inköp av såna åbäken samt även hur man gör för att bli av med dom. (Husvagnarna alltså, inte fruarna!)Efter att idag rivit tältförläggning i 13 sekundmeter lobbar min fru ännu mer för vagn än i fjol.
Tältet var ett sexmanna familjetält på ca 25 kvadrat och ståhöjd. Det var ett skapligt vindfång.![]()
Familjeliv@sporthoj.comMen om det här med fruar som vill ha husvagn är ett vanligt problem så kanske vi borde sammanfatta lite tips och råd på hur man undviker inköp av såna åbäken samt även hur man gör för att bli av med dom. (Husvagnarna alltså, inte fruarna!)
Eller behöver vi kanske en egen tråd om ämnet?
Men om det här med fruar som vill ha husvagn är ett vanligt problem så kanske vi borde sammanfatta lite tips och råd på hur man undviker inköp av såna åbäken samt även hur man gör för att bli av med dom. (Husvagnarna alltså, inte fruarna!)
Men om det här med fruar som vill ha husvagn är ett vanligt problem så kanske vi borde sammanfatta lite tips och råd på hur man undviker inköp av såna åbäken samt även hur man gör för att bli av med dom. (Husvagnarna alltså, inte fruarna!)
Så kan det vara kanske.Är det noll konkurrens, tror du inte Facebook Marketplace äter ordentligt på sajter som Blocket så att de bara kör sotdödskonceptet och cashar in så länge det går?
Dom har ändrat så att nu är det bara under 200 man kan ta bort men körde utan för högre belopp nyligen
Fult och sniket av dom -frakt har Tradera varit klart dyrare på förut än blocketpaket
View attachment 517537
Är det noll konkurrens, tror du inte Facebook Marketplace äter ordentligt på sajter som Blocket så att de bara kör sotdödskonceptet och cashar in så länge det går?
Är det noll konkurrens, tror du inte Facebook Marketplace äter ordentligt på sajter som Blocket så att de bara kör sotdödskonceptet och cashar in så länge det går?
Jag tror inte dom inser det utan har någon slags hybris kanske kombinerat med en ledning som vill få snabba kvartalsbonusar och skiter i de långsiktiga följderna.
Jag vet inte, jag får lite smygintrycket att en hel del av människorna är av kategorin "min tid är mer värd än alla andras".Jag vet inte. Jag måste ändå medge att Blocket fungerar ganska bra i både jänkebilsvärlden och snöskotervärlden. Jag är ju fortfarande en Sucker Berg och Fejs Plant vägrare av rang, så mina erfarenheter av Marketplace är begränsade till skräckhistorier som andra har berättat för mig. Men det är uppenbart att ohederlighet och rena blåsningsförsök nått nya höjder. Och sedan det här med att bara kunna bete sig som en normalt uppfostrad människa när man kontaktar en annan människa. ”Ööh. Jag bjuder halva annonspriset…”.
Blocket verkar av någon anledning uppfattas som mest negativt av folk som håller på med sporthojar, så jag undrar om just den kategorin drar till sig en del skumma typer såväl som icke språkkunniga människor, oavsett var marknaden ligger…?
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |