Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Sedärja…är det inte denna annons ni brukar skriva om?
Nu prissänkt igen.
Japp.
Samma skitsnack som ”snabb affär”.
Den som vill ha den typen aj vet väl vad det är, men behöver inte en hel novell av ordbajs.
Kanske bra objekt i alla fall, men…

Japp.
Samma skitsnack som ”snabb affär”.
Den som vill ha den typen aj vet väl vad det är, men behöver inte en hel novell av ordbajs.
Kanske bra objekt i alla fall, men…
Man kan ju bli lite romantiskt ordnödig när man kör Aprilia. (Det är ju ingen Yamaha, liksom)

Men den gubben låter allt lite slemmig.
Samma typ som frågar om servitrisen ingår i desserten vid släktmiddagen på lokal.

"Vräker bort denna då jag skaffat massa ungar.
Påbörjat bobberbygge. Stått 6år i garaget."

"Vräker bort denna då jag skaffat massa ungar.
Påbörjat bobberbygge. Stått 6år i garaget."

Ändå byggt på ett lämpligt utgångsmaterial - linjerna finns där.

...å andra sidan är just den parallelltwinnen så långt man kan komma från cool i gången.

Det som stör mig mest är "årsmodell 2000". Har hojen hunnit bli helfordonsgodkänd?

ABS, på en 09a?

Eller är det så att bromsarna på detta ex är så inihelvete dåliga så de inte går att låsa?

Rätta mig om jag har fel men street triple fick ABS först 2013.

ABS, på en 09a?

Eller är det så att bromsarna på detta ex är så inihelvete dåliga så de inte går att låsa?

Rätta mig om jag har fel men street triple fick ABS först 2013.
Där är iaf ingen abs rotorskiva intill bromsskivorna fram, så detta exemplar har uppenbarligen ingen ABS.
Men 2013? Det låter sent.
Sprint ST 1050 som kom efter 955 generationen mitten på 2000-talet hade ju ABS direkt, så att det dröjde så länge för Speed Triple överraskar mig.

Ingen annons att förlöjliga inte, bara en högst ovanlig annons med en mycket fin hoj i originalskick.
Grattis till de som vill ha en ”ny hoj” till små pengar.
Saknar abs dock.

Sedärja…är det inte denna annons ni brukar skriva om?
Nu prissänkt igen.

Kul hoj, men va f…???

OS-guld i ordbajs bidrar ju snarare till att hojen blir svårare att sälja, något som bekräftas av prissänkningen…

Sedan blir det ju inte lättare då en tillsynes mint condition med 1100 mil ligger ute för färre pengar hos en handlare…och ändå inte säljer…

Där är iaf ingen abs rotorskiva intill bromsskivorna fram, så detta exemplar har uppenbarligen ingen ABS.
Men 2013? Det låter sent.
Sprint ST 1050 som kom efter 955 generationen mitten på 2000-talet hade ju ABS direkt, så att det dröjde så länge för Speed Triple överraskar mig.
Street triple fick ABS -13, tror Speed triple fick det lite tidigare än så.

Man kan ju bli lite romantiskt ordnödig när man kör Aprilia. (Det är ju ingen Yamaha, liksom)

Men den gubben låter allt lite slemmig.
Samma typ som frågar om servitrisen ingår i desserten vid släktmiddagen på lokal.
Slemmigt är bara förnamnet.. 🙈😂

Vad är oddsen att dom låter AI skriva sina annonser?

Fast AI kanske inte kan skriva sådär sliskigt

1750014786857.png
Här en till som kommer att behöva få en reality check.
Av en händelse så har jag en likadan, fast min är i bra och korrekt skick.
Hans har tydligen skadade kåpor vid framblinkers och har improviserat fästen nedanför… :3freak

Min ser ut så här i fin grön färg :cool:

Bifogat

• IMG_1655.jpeg
    IMG_1655.jpeg
    3.8 MB · Visningar: 48
  • IMG_1330.png
    IMG_1330.png
    5 MB · Visningar: 48
Back