Precis ! ... Hör jag Tammer?...Där har du fel.
Enligt en säker källa så köps alla CB250 upp av samlare som förstår denna ikons verkliga potential och värde!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis ! ... Hör jag Tammer?...Där har du fel.
Enligt en säker källa så köps alla CB250 upp av samlare som förstår denna ikons verkliga potential och värde!
![]()
Japp.![]()
Italiensk älskarinna med racingblod - Aprilia RSV 1000R säljes i Arvika | Blocket
69900 kr - Sport - Arvika - Nu har tiden kommit att släppa taget om något mycket speciellt. Jag säljer min Aprilia RSV1000R – eller som jag brukar kalla hen...www.blocket.se
Sedärja…är det inte denna annons ni brukar skriva om?
Nu prissänkt igen.
Man kan ju bli lite romantiskt ordnödig när man kör Aprilia. (Det är ju ingen Yamaha, liksom)Japp.
Samma skitsnack som ”snabb affär”.
Den som vill ha den typen aj vet väl vad det är, men behöver inte en hel novell av ordbajs.
Kanske bra objekt i alla fall, men…
"Vräker bort denna då jag skaffat massa ungar.
Påbörjat bobberbygge. Stått 6år i garaget."
![]()
Kawasaki en 500 vulcan säljes i Norrköping | Blocket
9999 kr - Custom - Norrköping - Vräker bort denna då jag skaffat massa ungar. Påbörjat bobberbygge. Stått 6år i garaget. Nytt batteri så den startar. Tog e...www.blocket.se
Undrar vad @GuW säger om regskylten..."Vräker bort denna då jag skaffat massa ungar.
Påbörjat bobberbygge. Stått 6år i garaget."
![]()
Kawasaki en 500 vulcan säljes i Norrköping | Blocket
9999 kr - Custom - Norrköping - Vräker bort denna då jag skaffat massa ungar. Påbörjat bobberbygge. Stått 6år i garaget. Nytt batteri så den startar. Tog e...www.blocket.se
Där är iaf ingen abs rotorskiva intill bromsskivorna fram, så detta exemplar har uppenbarligen ingen ABS.![]()
Triumph Street Triple 675 säljes i Stockholms stad | Blocket
39900 kr - Sport - Kista, Hässelby, Vällingby, Spånga - Säljer min mycket välskötta Triumph Street Triple 675 (2009). Pålitlig, lättkörd och rolig hoj som ...www.blocket.se
ABS, på en 09a?
Eller är det så att bromsarna på detta ex är så inihelvete dåliga så de inte går att låsa?
Rätta mig om jag har fel men street triple fick ABS först 2013.
You made me lookUndrar vad @GuW säger om regskylten...![]()
![]()
Italiensk älskarinna med racingblod - Aprilia RSV 1000R säljes i Arvika | Blocket
69900 kr - Sport - Arvika - Nu har tiden kommit att släppa taget om något mycket speciellt. Jag säljer min Aprilia RSV1000R – eller som jag brukar kalla hen...www.blocket.se
Sedärja…är det inte denna annons ni brukar skriva om?
Nu prissänkt igen.
Street triple fick ABS -13, tror Speed triple fick det lite tidigare än så.Där är iaf ingen abs rotorskiva intill bromsskivorna fram, så detta exemplar har uppenbarligen ingen ABS.
Men 2013? Det låter sent.
Sprint ST 1050 som kom efter 955 generationen mitten på 2000-talet hade ju ABS direkt, så att det dröjde så länge för Speed Triple överraskar mig.
Slemmigt är bara förnamnet..Man kan ju bli lite romantiskt ordnödig när man kör Aprilia. (Det är ju ingen Yamaha, liksom)
Men den gubben låter allt lite slemmig.
Samma typ som frågar om servitrisen ingår i desserten vid släktmiddagen på lokal.
Hallå! Fresta mig inte att skriva om min Moto GuzziSlemmigt är bara förnamnet..![]()
You made me look
Jag trodde det skulle vara en hoj med regnummer GUW
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |