Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Berätta inte för honom att R1an kom för 26 år sen nu bara...Det fanns väl inga GSX-R 1100 för 25 år sedan?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Berätta inte för honom att R1an kom för 26 år sen nu bara...Det fanns väl inga GSX-R 1100 för 25 år sedan?![]()
Men det är värt minst 200 tkr så .🏍 "Lite" smått och gott...
![]()
Mc delar säljes R1 R6 S1000rr zx6rGsxr, cross ALLT el inget säljes i Solna | Blocket
45000 kr - Reservdelar - Solna - OBS OBS ALLT eller inget säljer INTE enstaka delar allt eller inget Dåliga bilder men sjukt mycket prylar troligtvis 5-6 ...www.blocket.se
Gsxr750 kom 85 och 86 1100'anBerätta inte för honom att R1an kom för 26 år sen nu bara...![]()
Jag vill ha betalt! Annars får den stå kvar. (Känt svar på blocket)
Vem köper en scooter för 187 tusen??
View attachment 515789
![]()
Yamaha TMAX TECH MAX, T-Max säljes i Helsingborg | Blocket
186900 kr - Scooter - Helsingborg - Europas bästsäljande sportskoter har fått en radikal uppgradering med en klassledande 7 tums TFT skärm i färg med full s...www.blocket.se
Hyi helvetti!Det finns folk till allt. Du kan köpa 3 st sådana där, eller den här Harleyn.
View attachment 515792![]()
Harley-Davidson CVO Road Glide ST Omg. leverans ! säljes i Mölndal | Blocket
560000 kr - Touring - Mölndal - Nu har vi fått in ett ex. i butiken av CVO Road Glide ST i färgen Rally Red För Omgående Leverans ! CVO Road Glide ST är ins...www.blocket.se
Jag läste det där ovanför priset som OMG! Leverans! Det bör vara känslan hos säljaren...Det finns folk till allt. Du kan köpa 3 st sådana där, eller den här Harleyn.
560000 kr - Touring - Mölndal - Nu har vi fått in ett ex. i butiken av CVO Road Glide ST i färgen Rally Red För Omgående Leverans ! CVO Road Glide ST är ins...www.blocket.se
Jag tänker ibland att "jag har aldrig haft nån sån" och undrar om man borde köpa en. I praktiken är det mer troligt att jag köper en Indian.Blocket borde ju lägga till ett "Visa ej HD"-filter så man slipper se skiten.![]()
Är inte människohandel förbjudet?Jag tänker ibland att "jag har aldrig haft nån sån" och undrar om man borde köpa en. I praktiken är det mer troligt att jag köper en Indian.
Det fanns väl inga GSX-R 1100 för 25 år sedan?![]()
Blocket borde ju lägga till ett "Visa ej HD"-filter så man slipper se skiten.![]()
Bra med brist på konkurrens. För blocket alltså. Kollade Trustpilot för Blocket och Tradera. Monopol är fett.Det gjorde det väl, även om det nu råkade vara 27 år sedan det fanns nya…
Blocket envisas ju med att blanda ihop fyrhjulingar och motorcyklar och här uppe är ju typ 90% av annonserna hjulingar. Mycket tacksamt att det då finns en knapp för att slippa se hjulingar. Försök att leta efter en fräsch TRX utan denna knapp…103-2 just nu…
En Harley håller nog värdet bättre än en scooter från Yamaha.Det finns folk till allt. Du kan köpa 3 st sådana där, eller den här Harleyn.
Möjligen procentuellt men inte i kronor och ören.En Harley håller nog värdet bättre än en scooter från Yamaha.
En Harley håller nog värdet bättre än en scooter från Yamaha.
Visa mig en Harley som gått som dagligt pendlarjärn i 20 år och fortfarande fungerar…
Med vänlig hälsning,
Att "hålla värdet" är inte samma sak som att "hålla ihop" och fortfarande fungera efter obestämd tid och körsträcka.
Huruvida den ska användas som pendlarmoppe eller glassmoppe en gång per sommar verkar inte ens ingå i diskussionen eller påståendet du citerar.
Att Harley har bra andrahandsvärde och små japanska motorcyklar faller snabbt i värde har gällt i många decennier och kan nog förväntas gälla även i framtiden så Elmhult har fortfarande helt rätt utan att han behöver söka fram några anekdoter.
Kjellkåpan finns med noterar jag! Tvi vale.Det finns folk till allt. Du kan köpa 3 st sådana där, eller den här Harleyn.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |