Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju en import från England, dvs den är högerstyrd och därmed unik! eller nått...
Nerriven nu i vinter , lackad i 2007ans blanksvarta .
Olja och filter medföljer om jag inte hinner byta nu innan säsongen .
Vad tar det att byta olja&filter på en sådan utan en massa kåpor att demontera? Måste hinnas med på under en halvtimme och då menar jag att plocka fram alla prylar och plocka undan och även hinna med att torka ut det han slarvar på golvet.
Som flickan sa.Japp.
...men om man vet att det är gängpaj där nere så är det bättre att skylla på "tidsbrist".
Och slå upp en liten garage-whiskey, samt uppdatera annonsen.Vad tar det att byta olja&filter på en sådan utan en massa kåpor att demontera? Måste hinnas med på under en halvtimme och då menar jag att plocka fram alla prylar och plocka undan och även hinna med att torka ut det han slarvar på golvet.
Har den varit i England är den väl bara att kasta. Tvi!Det är ju en import från England, dvs den är högerstyrd och därmed unik! eller nått...
Här kan man få en hoj med smidda fälgar.
Och i det extra tillbehörspaketet så ingår tydligen "operation instructions" - oerhört förmånligt måste jag säga!
![]()
BMW S1000R |Smidda fälgar|Comfort-pkt|Dynamic-pkt säljes i Göteborgs stad | Blocket
263095 kr - Touring - Göteborgs stad - Inför 2025 släpper vi vår S1000R i uppdaterat utförande på hela 170hk med en ny aggressiv design på strålkastaren, e...www.blocket.se
View attachment 511360
View attachment 511361
What? Elits gamla lokaler stod ju tomma?Den där mailadressen: info@mcgbg.se
gör att man undrar om inte Hells Angels är inblandade?
Sättet dom kom över lokalen på antyder något sådant...
Ja, det var spetsigt skrivet.What? Elits gamla lokaler stod ju tomma?
Vilken jävla tur för digJävla kuken! Såg en 71/75 R60 BMW i Munkedal för 10k. Satte över pengar från ICA kontot och skulle ringa men annonsen borta... K. U. K
Hur lång tid tar det att flytta pengar från ICA om du måste göra det innan du ringer?Jävla kuken! Såg en 71/75 R60 BMW i Munkedal för 10k. Satte över pengar från ICA kontot och skulle ringa men annonsen borta... K. U. K
Den där blev man ju kär i!
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |