L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
En väljusterad Dakota går jämnt med en sån där.Ett sådant hade min kompis Gunnar. På sin Puch Dakota. Nuff said?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En väljusterad Dakota går jämnt med en sån där.Ett sådant hade min kompis Gunnar. På sin Puch Dakota. Nuff said?![]()
Heter väl Buffalo, hade ett sånt på min Gilera.
Jag tror tyvärr inte att jag har användning för den...Styret kan man byta.
En K5a som fortfarande är i livet ser man dock inte så ofta.
Tjöööp, trots omlackeringen.
Texas?Ett sådant hade min kompis Gunnar. På sin Puch Dakota. Nuff said?![]()
Fräsch. Undrar vad den slutligen går för.
Annonstexten ingjuter inget vidare förtroende:Fräsch. Undrar vad den slutligen går för.
7500 mil å import är väl inget som folk kastar sig över ens om det är en 996:aÄr detta för bra för att vara sant?
Beskrivningen "körbar" är ju oroande. Är det knappt att den är körbar?Är detta för bra för att vara sant?
Beskrivningen "körbar" är ju oroande. Är det knappt att den är körbar?
Fräsch. Undrar vad den slutligen går för.
Om den är sådär fin orenoverad tycker jag nog den är värd den pengen med tanke på vad en dussinhoj som tex RD350 kostar.
Fast det är ju bara vad jag tycker...
Är detta för bra för att vara sant?
7500 mil å import är väl inget som folk kastar sig över ens om det är en 996:a
Beskrivningen "körbar" är ju oroande. Är det knappt att den är körbar?
Klart det gör för mig kanske inte för dig men för mig absolut ja passerat 996Cool, lite mysig. Men den är nog 50 lök dyrare än vad jag någonsin skulle betala för en, oberoende hur fin den är.
Var det inte en hoj väldigt lik den där uppe i höstas för under 30? (Ja, det kanske var ett ex i sämre skick, men jag kunde leva med det för den prisskillnaden)
Spelar det någon roll?
Jag hade nog betalat mer för 996'an än för TDR'en oberoende skick, så länge duccen har en notor som går runt och en hel ram, så är resten lösbart, och det är värt att sätta jobbet på den.
Kan vara värt att notera att han ägt den i 3 månader.börjar man granska tdr:en så känns det som att det är ny lack på mycket då ramen ser mer sliten ut än plasten o sadelöverdraget har sett sina bästa dagar i framkant så det hade varit kul att veta vad som är ”fixat”
Cool, lite mysig. Men den är nog 50 lök dyrare än vad jag någonsin skulle betala för en, oberoende hur fin den är.
Var det inte en hoj väldigt lik den där uppe i höstas för under 30? (Ja, det kanske var ett ex i sämre skick, men jag kunde leva med det för den prisskillnaden)
Spelar det någon roll?
Jag hade nog betalat mer för 996'an än för TDR'en oberoende skick, så länge duccen har en notor som går runt och en hel ram, så är resten lösbart, och det är värt att sätta jobbet på den.
Hehe= "Går bra i maskin och låda."
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |