SquidRT
Medlem
- Gick med
- 3 Feb 2025
- Hoj
- Kawasaki Zx4-r 2024
Kan tänka mig att de kostar en del. Men vem lägger dom pengarna på en sportster 1200?Steg 4 kostar massa pengar. Men fortfarande en sportser 1200...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan tänka mig att de kostar en del. Men vem lägger dom pengarna på en sportster 1200?Steg 4 kostar massa pengar. Men fortfarande en sportser 1200...
Ja....sista idiotens mamma är alltid gravid....."Ser ut som en militärhoj"
"Den har varit besiktad efter ombyggnation, men har nu stått ett tag och är inte bes."
View attachment 510499
M8 killer? Gängsallad överallt?[n som e sugen på en m8 killer, steg 4 trimmad med hela 92 "rasande" hästkrafter?![]()
"Ser ut som en militärhoj"
"Den har varit besiktad efter ombyggnation, men har nu stått ett tag och är inte bes."
View attachment 510499

Fler än du trorKan tänka mig att de kostar en del. Men vem lägger dom pengarna på en sportster 1200?
Det går ju rätt raskt att bränna pengar på HD-prylar.Fler än du tror
Ville byta avgassystem på min till ett tystare. Säljaren föreslog ett som kostade 40,000.Det går ju rätt raskt att bränna pengar på HD-prylar.
Ville byta avgassystem på min till ett tystare. Säljaren föreslog ett som kostade 40,000.
Hur??? Harley Davidson.
Kvaliteten är nog bättre ofta än vad tandlösa flaggviftare i Milwaukee presterarTaiwantillverkade prylar i förpackningar det står skrikande-örnen på kostar multum
Vilket j×vla dravelFy för den lede vilken töntig ordsallad i den annonsen!
Taiwantillverkade prylar i förpackningar det står skrikande-örnen på kostar multum
Ungefär som en f.d. centerledare.....Som referens: hur låter den där amerikanska nationalfågeln egentligen?
- YouTube
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.youtube.com
Moahahaha!
Det här med steg 1, 2 osv... Vad innebär det egentligen? Finns det en iso certifierad standard på trim eller...kanske de flesta bara svänger sig med steg x trimmad för det låter coolt. Och alla andra nickar och låtsas som man vet för annars vore det ju pinsamt.

Det är ju en klassiker. Vi skulle nog bli lika besvikna på våra stora fåglar.Som referens: hur låter den där amerikanska nationalfågeln egentligen?
- YouTube
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.youtube.com
Moahahaha!
Och buckligt system i en kartong.Nu dyker dom upp dom unika fynden som tussilago på våren
Omlackad å med stötdämpare på styret
Ja en r6:a som synat marken är ju allt annat än unikOch buckligt system i en kartong.
Men ska kolla om han har originalblinkers kvar, resten kan han behålla.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |