hannuse
När resan är målet
Man får ju en Honda 125:a för typ 45kkr.Nån som har kollat upp vad en original Honda går lös på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man får ju en Honda 125:a för typ 45kkr.Nån som har kollat upp vad en original Honda går lös på!
Har det skenat iväg såpass?
30 lökar för en kinesisk oäkting:
![]()
Säljes: Övriga Moped Klass 1, Monkeybike, 50cc, blå - 2023 | BLOCKET
Supertuff moped i klassisk still. Enkel att ta med sig. Går även under namnet MonkeyBike. Kicka (eller använd elstarten) igång den tysta 4-takts motorn och n...www.blocket.se
View attachment 508338
Med i din leverans så får du också ett typintyg som du skickar in till oss. Efter det att vi har mottagit typintyget så tar det ca 2 veckor innan registreringplåt och registreringsbevis skickas över till er.
Tänkte lägga in en printscreen på ett roligt stavfel men insåg att det kryllar av dem. Fan vad oseriöstDropshipping från Europeiskt lager:
Bra att veta - fyrhjuling.org
Våra fordon Mopeder & Motorcyklar Alla våra mopeder och motorcyklar levereras monterade och färdiga för att åka med direkt vid leverans. Mopeder och MC levereras i "träburar" som du enkelt tar bort. Med i din leverans så får du också ett typintyg som du skickar in till oss. Efter det att vi har...www.fyrhjuling.org
Garantivillkoren som listas på sidan inger inte förtroende.
Blir det inte billigare och bättre om man inte köper en hoj som man omedelbart slänger 70% av?Lite dyr kanske men den där kan ju bli rätt frän.
Vore den min skulle jag montera in en rd350-motor, bättre fjädring och trådekrade hjul, helst med trumbromsar.
Stor dubbelverkande fram....
Blir det inte billigare och bättre om man inte köper en hoj som man omedelbart slänger 70% av?
Det är ju det, jag skulle inte bygga något liknande för allt smör i småland. Det är alldeles för mycket jobb för min del och då är det mer logiskt att ta bara lite extra ansträngning och köra amatörbyggt. Vilket jag inte heller vill göra eftersom det är för mycket jobb. Det färgar garanterat min åsikt.Vad ska du köpa istället för att bygga nåt liknande?
Den där tanken, kåpan och kutsen är nog inte helt gratis och så vill man ju gärna ha en reggad identitet. Resten ska man ju inte betala för. En sån där motor i delar är ju bara värd 1 krona kilot. Hjulen kan man ju använda på ett bygge men den når ju inte samma verkshöjd.
Bättre fjädring får man väl sannolikt köpa oavsett vad man har för utgångsämne om man inte har en jäkla tur.
Det är ju det, jag skulle inte bygga något liknande för allt smör i småland. Det är alldeles för mycket jobb för min del och då är det mer logiskt att ta bara lite extra ansträngning och köra amatörbyggt. Vilket jag inte heller vill göra eftersom det är för mycket jobb. Det färgar garanterat min åsikt.![]()
Jag gillar verkligen både tanken, cutsen och kåpan!Att bygga en helt ny ram är inte så lite extra ansträngning. Jag skulle nog säga att det ökar ansträngningen 3-5 gånger.
Designa och dimensionera en ram för att sedan svetsa ihop den, är nog rent av över förmågan hos väldigt många hemmamecklare.
Och om man ändå vill ha den där designen på tanken, kutsen och kåpan....
Nå 12 ska den väl vara värd?
Nå 12 ska den väl vara värd?
Ja det kliade lite i fingrarna men annat ligger högre på priolistan just nuNå 12 ska den väl vara värd?
Ja det kliade lite i fingrarna men annat ligger högre på priolistan just nu
Japp så är det nog.Absolut.
Men kolla på bilderna: den avbrutna luftningsnippeln, de rostiga ekernipplarna och det allmänna skicket skvallrar om att detta är, eller har varit en altanhoj. Därav följer att gaffeltätningarna kanske är det lilla problemet med framgaffeln...?
Man brukar hitta mer på altanhojar när man ser dem i verkligheten, och ytterligare ngt om man tar hem dem.
Oxid och musangrepp är två standardfynd.
Jag vill inte sänka någon, men den hojen tar tid att få fin. Just en uddahoj vill man ju ha så nära mint det bara går, eller hur? Visst, man ha den som billig pendlarhoj och mala ner den i saltslasket - men den grenen tycker jag att CB 400 N förtjänar att excellera i.
Min uppfattning. Jag vart absolut sugen, men sorterade bort den. Bye bye.
Äsch då. Det är bara att plocka fram vinkelslipen och börja kapa och gå loss på elsystemet med kabelsaxen. Då tänker man snart inte på detaljer som rostiga nipplar.Absolut.
Men kolla på bilderna: den avbrutna luftningsnippeln, de rostiga ekernipplarna och det allmänna skicket skvallrar om att detta är, eller har varit en altanhoj. Därav följer att gaffeltätningarna kanske är det lilla problemet med framgaffeln...?
Man brukar hitta mer på altanhojar när man ser dem i verkligheten, och ytterligare ngt om man tar hem dem.
Oxid och musangrepp är två standardfynd.
Jag vill inte sänka någon, men den hojen tar tid att få fin. Just en uddahoj vill man ju ha så nära mint det bara går, eller hur? Visst, man ha den som billig pendlarhoj och mala ner den i saltslasket - men den grenen tycker jag att CB 400 N förtjänar att excellera i.
Min uppfattning. Jag vart absolut sugen, men sorterade bort den. Bye bye.
Ja å sen att med en udda fågel är det kul att hålla den i fint orginalskick men bara ekar om fälgar för att få fina nipplar är drygtSkönt med en hoj där INGA reservdelar står att finna på Biltema.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |