Dagens Blocket! (mc-relaterat)

'ollat däcken' ? #noob

eller som man säger inom skidåkning:
"Every turn is a sign of Fear."

Preciis!

Sök fallinjen! Det är inget jäkla klippkort man löst, utan ett dagskort. Man skall sätta så många åk man bara hinner. Då är det bara rätt ner som gäller, och sedan upp igen.

...utom det där retliga sista åket. Det låter man bara bli.

Preciis!

Sök fallinjen! Det är inget jäkla klippkort man löst, utan ett dagskort. Man skall sätta så många åk man bara hinner. Då är det bara rätt ner som gäller, och sedan upp igen.

...utom det där retliga sista åket. Det låter man bara bli.
Snabbast till afterskin efter nåt pass i öldrivan med den fryssäkrade chokladen så missar man ju sista åket! :öl

Jag antar att denna fråga betyder att jag inte tillhör målgruppen, men varför denna framför en fabriksny Monkey 125 -24 för 45 900 kr?

Heritage!
...om man nu tycker man kan avvara så mycket stålars.

Jag minns när dom prisbottnade kring 5.000 spänn när deras tid som depåmoppar var över.

Kul grej att ha. Då. Ändå roligare om man behållt den. Inte lika kul att låsa fast 70 papp i en Monkey, förlåt Money nu.

Men det är jag. Andra får tycka annorlunda.

Ja ser man på formen på sadeln ser den rätt ”fluffig” ut också så den blir nog genomsutten fort och ergonomin borde man också ha synpunkter på efter en tur 😱

Jag tycker att det finns brister i ergonomin här.
View attachment 506098
Jag ser brännskadat höger smalben. Sen är ju en del som bygger Harley(jag vet att det är en Buell men same same tycker jag)mer intresserade av att det ser ut på ett speciellt sätt än att det ska gå att köra dom.

Jag ser brännskadat höger smalben. Sen är ju en del som bygger Harley(jag vet att det är en Buell men same same tycker jag)mer intresserade av att det ser ut på ett speciellt sätt än att det ska gå att köra dom.
😂är nog mer än smalbenet som bränns om man svänger inspirerat åt höger med tanke på vad lågt det ligger så lär den ligga på sidan efter ett tomteblosstest

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back