Bra vinterobjekt.
Personligen skulle jag dock ha föredragit en högre ruta.
View attachment 504441Åh, där är det bäst att kolla fri höjd på broar innan man åker på tur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra vinterobjekt.
Personligen skulle jag dock ha föredragit en högre ruta.
View attachment 504441Åh, där är det bäst att kolla fri höjd på broar innan man åker på tur.
All heder ändå till Christian som gjorde ett försök att få sin dotter intresserad av mototcyklar.
Vet inte om en Kavazaki är den bästa starten, men....friskt vågat:
Japp ! 81...Men bra pris ...för vemDet är nog en 81:a, men bra pris-)
Nej, du kanske har rätt -har sett att gamla 80-crossar brukar ligga lite högre än 4000kr, på Tradera och liknande. Sedan om de blir sålda vet jag ej.Japp ! 81...Men bra pris ...för vem![]()
Nej, du kanske har rätt -har sett att gamla 80-crossar brukar ligga lite högre än 4000kr, på Tradera och liknande. Sedan om de blir sålda vet jag ej.
När jag ser den förstår jag att det tog mig närmare tre decennier att acceptera märket…Man borde få stora möjligheter till välfylld fritid även om priset känns högt vid en snabb blick.
View attachment 504591![]()
Övrigt säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin övrigt säljes i hela sverige med över 804 annonserwww.blocket.se
All heder ändå till Christian som gjorde ett försök att få sin dotter intresserad av mototcyklar.
Vet inte om en Kavazaki är den bästa starten, men....friskt vågat:
View attachment 504442
Kanske dottern skulle ha blivit mer intresserad av att köra om framgaffeln varit vänd rätt väg, det kan vara tillräckligt instabilt att köra i sanden ändå. Särskilt med en fjädring som säkert inte är i drägligt skick.
Ja, och om stickaxeln vore säkrad med... ...typ en mutter eller så?
View attachment 504597
Lutar åt att dottern har bättre koll än pappan, faktiskt.
Det kan vara gängat i gaffeln på den där men axeln sticker ut för mycket så om det inte saknas en mutter så saknas det nog distanser.
stickaxeln
Undras vad det riktigt är för numrering det där, nog finns det ju betydligt mer än 150 katanor?
elf-dekalen är tidstypisk!Man borde få stora möjligheter till välfylld fritid även om priset känns högt vid en snabb blick.
View attachment 504591![]()
Övrigt säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin övrigt säljes i hela sverige med över 804 annonserwww.blocket.se
Det var den svenska importören som fick dem numrerade (årsmodell 1982). No.nnn på kåpan och med japanska tecken på tanken. Jag misstänker starkt att även jackan och spegeln kommer därifrån!Undras vad det riktigt är för numrering det där, nog finns det ju betydligt mer än 150 katanor?
Men någon Katanafantast blir säkert lycklig av den där, trots priset. Farsgubben hade nog blivit alldeles röflammig vid synen av den.
Om jag minns rätt så är det som du säger gängat i gaffeln. Men det ska även vara en mutter och jag undrar om inte dom där även hade ett hål för saxsprint också.Det kan vara gängat i gaffeln på den där men axeln sticker ut för mycket så om det inte saknas en mutter så saknas det nog distanser.
Det är den första hoj jag sett som såldes med rakspegel. Fantastiskt.
Han skulle ha köpt en EU-scooter, det är vad ungarna vill ha idag.Det är nog en 81:a, men bra pris-)
Huu. En massa omotiverade plastbitar och underliga vinklar, linjerna är inte direkt harmoniska. Har aldrig förstått Katanamodellernas tjusning.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |