Dagens Blocket! (mc-relaterat)

<btw>den som hittar mig en bra och billig 2017 eller nyare R6a vinner ni ett pris<btw>

'PISSMISSIL' ??? jag behöver en förklaring! :censored

'Rekommenderad pissmissil om någon önskar en konsultation med döden. Intygar till 100% att den går fortare än grannens moped. Ditt försäkringsbolag kommer hata dig, men! Du sätter en helt ny definition av ordet cool. Glöm inte att komplettera med tonat visir för dendär mystiska superhjälte känslan. Du bör dessutom helst vara singel, tjejer kommer jaga dig som en rea på Ullared och har du fru blir ni direkt ovänner trots ursäkten - jag kör försiktigt.'

Last edited:
<btw>den som hittar mig en bra och billig 2071 eller nyare R6a vinner ni ett pris<btw>

'PISSMISSIL' ??? jag behöver en förklaring! :censored

'Rekommenderad pissmissil om någon önskar en konsultation med döden. Intygar till 100% att den går fortare än grannens moped. Ditt försäkringsbolag kommer hata dig, men! Du sätter en helt ny definition av ordet cool. Glöm inte att komplettera med tonat visir för dendär mystiska superhjälte känslan. Du bör dessutom helst vara singel, tjejer kommer jaga dig som en rea på Ullared och har du fru blir ni direkt ovänner trots ursäkten - jag kör försiktigt.'

Redbull är vätskedrivande...?

Fast med annonsörens text ang fart och fläkt så torde förarens kropp producera sadelklister istf att pissa på sig!

Jag tolkar raderna mellan texten i annonsen som att killen är rädd för sin egen hoj.

Arkitypen för ett senare: "Aa duvet, jag hade en sådan själv en gång men jag var tvungen att sälja..."

Men en fräsig motorcykel och ett tappert försök att åstadkomma en kul annons.

Jag börjar få trångt i garaget och det är ert fel. Man vågar ju inte annonsera. En ursäkt så god som någon för att slippa ta itu med det. Förlusterna blir mindre desto fler år jag kan fördela dem över…

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D