Märkligt. Iordninggjord för 2 år sedan men ramen är nulackad.
Hoppas den har torkat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt. Iordninggjord för 2 år sedan men ramen är nulackad.

Funderade på det, kom bara ihåg det från den där spanska serien om revolutionärer/bankrånare där ordet förekom i dialogen hela tiden.Fast egentligen felstavat. Det ska vara med ett C men uttalat låter det ju likadant.
Fin. Troligen borta imorgon eller om 2 dagar.Säga vad man vill....men tidsfönstret förflyttar sig...
Vad får man för 5 papp idag? 2-konsulttimmar, eller en svårt begagnad iPhone.
Nåja....budgivning i all ära, men vem lägger ett bud, inte jag i alla fall, och jag är närmare döden än studenten?
Häftig pryl, min pappa pratade ofta om den, men jag.....nja....
Hoppas i alla fall att någon vill bevara en stycke historia.
View attachment 503067
Enligt annonsen är det budgivning till den 18/9. Undrar vad slutpriset blir?Fin. Troligen borta imorgon eller om 2 dagar.
Största fyndet jag sett här. Tyvärr bor jag väldigt många mil därifrån
Det var ett **jävla** högt pris för en Fireblade som gått **nästan 6000** mil. Undrar hur **säljaren** kom fram till den **prissättningen**.

Riko vill bli Rik!..Det var ett **jävla** högt pris för en Fireblade som gått **nästan 6000** mil. Undrar hur **säljaren** kom fram till den **prissättningen**.
Den är bra ovanlig, så 14 papp är ett kap om den är i någorlunda brukligt skick.Helt okänd maskin för mig. View attachment 503088
Han skriver ju "Vid intresse eller fler frågor, tveka inte att höra av dig"Det var ett **jävla** högt pris för en Fireblade som gått **nästan 6000** mil. Undrar hur **säljaren** kom fram till den **prissättningen**.
Dessutom är det ju tydligen en **1994**, och dom såg då inte ut **sådär**.Det var ett **jävla** högt pris för en Fireblade som gått **nästan 6000** mil. Undrar hur **säljaren** kom fram till den **prissättningen**.
Helt okänd maskin för mig. View attachment 503088
Säga vad man vill....men tidsfönstret förflyttar sig...
Vad får man för 5 papp idag? 2-konsulttimmar, eller en svårt begagnad iPhone.
Nåja....budgivning i all ära, men vem lägger ett bud, inte jag i alla fall, och jag är närmare döden än studenten?
Häftig pryl, min pappa pratade ofta om den, men jag.....nja....
Hoppas i alla fall att någon vill bevara en stycke historia.
View attachment 503067
Ja det ville vi!I skogarna kördes Husqvarna. Punkt.
Det fanns några Maico, några KTM och EN Zündapp i skogen. Det var verkligen bara en person som körde Zündapp, så alla visste vem han var: Berndt Enö.
Han vann visserligen allt som inte Steve Tell tog hem, men det var ändå bara han som körde Zündapp. I hela landet.
Tänkte ni ville veta.
Strömmen finner vägen...Blir du överraskad om jag berättar att elsystemen är en svag punkt på Tuaregerna...?
Udda fågel och för min del hade jag hellre valt den än en cbx alla dar i veckan.
View attachment 503122
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda