JoeBar
Medlem
"Ställa in framgaffeln, lite för hård just nu."
Mjomen jag skulle tro det du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad i sat- -"Ställa in framgaffeln, lite för hård just nu."

Vad i sat- -
Vad har dom gjort riktigt?![]()
Glömt fjädrarna när dom monterat ihop tror jag.
Eller av någon nästan lika outgrundlig anledning inte glömt utan låtit bli att montera dom.
Att fjädrarna saknas är jag åtminstone så säker på att jag vågar åtminstone slå vad om en helårsprenumeration på sporthoj.com.
Bör rimligtvis vara så.
Även om det faktiskt går att skruva ihop sv-gaffeln så den är låst i bottenläget och endast studsar på bottom out fjädern om man får delarna i fel ordning...ask me how i know, dock så borde ju ingen frisk människa skruva ihop ett ben så och tänka att "det här känns ju rätt" och att sen få ihop nästa ben på samma felaktiga sätt och montera gaffeln på hojen... Det kräver ju någon form av pris, inte ett bra pris, men ett pris, typ en möglig bullens på ett plakat.

Känns ju som väldigt svårt att glömma dem faktiskt. Brickor, skruvar, tätningar, ventiler kan man ju kanske slarva bort, men hur fan pallrar man bort fjädrarna och undlåter att märka det när skiten ska ihop?Glömt fjädrarna när dom monterat ihop tror jag.
Eller av någon nästan lika outgrundlig anledning inte glömt utan låtit bli att montera dom.
Att fjädrarna saknas är jag åtminstone så säker på att jag vågar åtminstone slå vad om en helårsprenumeration på sporthoj.com.
Rent generellt så verkar det vara mycket konstigt med den där svn.Känns ju som väldigt svårt att glömma dem faktiskt. Brickor, skruvar, tätningar, ventiler kan man ju kanske slarva bort, men hur fan pallrar man bort fjädrarna och undlåter att märka det när skiten ska ihop?
Nu är ju deamon tweak på dessa erkänt att kasta på en gixxer 600 framända ändå, men vafan?!
Känns ju som väldigt svårt att glömma dem faktiskt. Brickor, skruvar, tätningar, ventiler kan man ju kanske slarva bort, men hur fan pallrar man bort fjädrarna och undlåter att märka det när skiten ska ihop?
Nu är ju deamon tweak på dessa erkänt att kasta på en gixxer 600 framända ändå, men vafan?!

Det är på en gång både värre än så, och ändå lite bättre, verkar det som.
Det mesta av det vi saknar hos framgaffeln verkar sitta uppskjutet ovanför gaffelkronan.
View attachment 500053
Kanske har han fått för sig att kapa något på gaffelfjädrarna, men mest verkar "ställa in framgaffeln" handla om att sätta den där den skall vara.
Men, köpa hoj av en komplett idiot och försöka återställa den till ett komplett, fungerande och pålitligt fordon...?
Då behöver det vara billigt!
Jag var tvungen ta en extra titt, och nej, det är bara dom horribla styrhöjarna som ser ut som att det är gaffeln. Gaffeln sticker nog inte upp mer än 5mm.
aaah vad jag gillar att störa friden för glädjesökare
påpekade för den här solstrålen att möjligtvis tanken är repsol allt annat är kinaskräpkåpor så att hävda att den bara stiger i värde är ju
View attachment 500099
...å han blev glad och tacksam för den nya kunskapen, förstår jag?
Och det behöver vara en attraktiv hoj i grunden...Det är på en gång både värre än så, och ändå lite bättre, verkar det som.
Det mesta av det vi saknar hos framgaffeln verkar sitta uppskjutet ovanför gaffelkronan.
View attachment 500053
Kanske har han fått för sig att kapa något på gaffelfjädrarna, men mest verkar "ställa in framgaffeln" handla om att sätta den där den skall vara.
Men, köpa hoj av en komplett idiot och försöka återställa den till ett komplett, fungerande och pålitligt fordon...?
Då behöver det vara billigt!
En TDR! Den här vill man ha en bra bit mer för än vad jag gav förra året, men den ser förstås finare ut också. Noterar att "Totalrenoverad med Yamaha originaldelar" inte riktigt stämmer.
Men den är fin skriver dom så då är det bara att slå tillJa, vad säger man. Undrar om den här typen av annons får några svar över huvud taget, nybesiktad eller ej.
Det ser väl ut att vara någon sorts V-Strom (?), men det borde nog ha framgått även i texten kan man tycka.
View attachment 500175

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |