Surtees
GGG grinig gammal gubbe
Den verkar vara reggad - har regnrGår verkligen den att regga idag? Den klara ju inte euro5!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den verkar vara reggad - har regnrGår verkligen den att regga idag? Den klara ju inte euro5!
Den var ställdes på 2016-12-27 och ställdes av 2016-12-28!Går verkligen den att regga idag? Den klara ju inte euro5!
Gixxer 1100:n hos KGK ställdes av 1991-03-06. Den hade väckt mer intresse på Blocket - vem vet, de kanske ska tömma lagretDen var ställdes på 2016-12-27 och ställdes av 2016-12-28!
Undrar om är om den någonsin har varit påställd?Gixxer 1100:n hos KGK ställdes av 1991-03-06. Den hade väckt mer intresse på Blocket - vem vet, de kanske ska tömma lagret
Kina "break-o-matic"-kåpor och ett koniskt Snell-slipon från Kina. Man kan ha mycket skoj med att leta originaldelar om man köper den. Eller köpa en annan.Ändå cool.
Har inte sett den färgsättningen på en Thundercat i Sverige, så kanske en import?
Men snygg tycker jag![]()
Vad kostade den ny det året den reggades?Det känns dyrt för en gammal, men inte så gammal, rätt vanlig hoj, som bevisligen ingen ville ha ens innan den blev gammal?
Aha, tack för infon.Kina "break-o-matic"-kåpor och ett koniskt Snell-slipon från Kina. Man kan ha mycket skoj med att leta originaldelar om man köper den. Eller köpa en annan.
Ingen aning, men knappast mer än 170 lök?Vad kostade den ny det året den reggades?
Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några år sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
Sen vem denne herre som säljer är vet jag inte och hur han fått tag i ett ex??
View attachment 488831
Tjaa, försöka duger. Thundercaten är en trevlig hoj, annars. Men priset ska nog kanske ligga mellan 15 och 22 tusen ungefär.Aha, tack för infon.
Kände som sagt var inte igen färgsättningen, men tyckte den så helt ok ut i alla fall.
Men högt prissatt tycker jag?
Skulle tro att "Niklas" är Niklas Lindell själv som känner på intresset för lagervarorna.
Möjligen har någon hos KGK läst på Sporthoj att dom har en hel dröse med hojar reggade på sig. En sommarpraktikant har kanske fått klättra apa i pallställen - och hittat dem!
...ja, eller också är det någon på ett 3pl-lager som nu svär ve och förbannelse över att en stadig inkomst som riskerar att falla bort.
Ja, men funderar på hur fan man tänkte?Skulle tro att "Niklas" är Niklas Lindell själv som känner på intresset för lagervarorna.
Möjligen har någon hos KGK läst på Sporthoj att dom har en hel dröse med hojar reggade på sig. En sommarpraktikant har kanske fått klättra apa i pallställen - och hittat dem!
...ja, eller också är det någon på ett 3pl-lager som nu svär ve och förbannelse över att en stadig inkomst som riskerar att falla bort.
De här 50+ hojarna av samma modellJa, men funderar på hur fan man tänkte?
Bevisligen hade man i alla fall överskott med pengar.
Vi säljer inte den här hojen, utan sparar den ett tag….
Även en Gsxr 750 SRAD-96 som också verkar vara nyJösses - bland de första - en Gixxer 1100 från -91 med antagligen noll mil på mätaren
Ja, men funderar på hur fan man tänkte?
Bevisligen hade man i alla fall överskott med pengar.
Vi säljer inte den här hojen, utan sparar den ett tag….
Jag kan offra mig och ta tvåNiklas läser här kan jag tänka mig att ta emot en helt gratis för att minska lagerkostnaden!![]()
Du är en godhjärtad person!Jag kan offra mig och ta två![]()
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!