Jag har numret, pm:a om du vill ha det, alltså inte det i annonsen.Intressant teori! Jag försökte söka på numret i annonsen men fick ingen träff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har numret, pm:a om du vill ha det, alltså inte det i annonsen.Intressant teori! Jag försökte söka på numret i annonsen men fick ingen träff.
Jo, men om numret hade gått till Eva så hade det stärkt misstanken om att det är Eva som vill att Mattias ska sälja hojen. Registrerad ägare har jag redan kollat.Det är smidigare att kolla ägaren via regplåten isf, och sedan slå upp personen på valfri stalkersida

Det är KGK som äger fordonetKommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några är sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
Sen vem denne herre som säljer är vet jag inte och hur han fått tag i ett ex??
View attachment 488831
Ändå cool.En sådan där "Yamaha Yzf R6 Thundercat"
Det känns dyrt för en gammal, men inte så gammal, rätt vanlig hoj, som bevisligen ingen ville ha ens innan den blev gammal?Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några år sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
View attachment 488831
De är ändå rätt populära, och min polare som har en påstår att de håller priserna bra. Sedan säljs de väl inte längre pga avgaskrav, så en fabriksny kan säkert någon betala extra för.Det känns dyrt för en gammal, men inte så gammal, rätt vanlig hoj, som bevisligen ingen ville ha ens innan den blev gammal?
Går verkligen den att regga idag? Den klara ju inte euro5!Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några år sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
View attachment 488831
Den verkar vara reggad - har regnrGår verkligen den att regga idag? Den klara ju inte euro5!
Den var ställdes på 2016-12-27 och ställdes av 2016-12-28!Går verkligen den att regga idag? Den klara ju inte euro5!
Gixxer 1100:n hos KGK ställdes av 1991-03-06. Den hade väckt mer intresse på Blocket - vem vet, de kanske ska tömma lagretDen var ställdes på 2016-12-27 och ställdes av 2016-12-28!
Undrar om är om den någonsin har varit påställd?Gixxer 1100:n hos KGK ställdes av 1991-03-06. Den hade väckt mer intresse på Blocket - vem vet, de kanske ska tömma lagret
Kina "break-o-matic"-kåpor och ett koniskt Snell-slipon från Kina. Man kan ha mycket skoj med att leta originaldelar om man köper den. Eller köpa en annan.Ändå cool.
Har inte sett den färgsättningen på en Thundercat i Sverige, så kanske en import?
Men snygg tycker jag![]()
Vad kostade den ny det året den reggades?Det känns dyrt för en gammal, men inte så gammal, rätt vanlig hoj, som bevisligen ingen ville ha ens innan den blev gammal?
Aha, tack för infon.Kina "break-o-matic"-kåpor och ett koniskt Snell-slipon från Kina. Man kan ha mycket skoj med att leta originaldelar om man köper den. Eller köpa en annan.
Ingen aning, men knappast mer än 170 lök?Vad kostade den ny det året den reggades?
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |