Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Det är smidigare att kolla ägaren via regplåten isf, och sedan slå upp personen på valfri stalkersida
Jo, men om numret hade gått till Eva så hade det stärkt misstanken om att det är Eva som vill att Mattias ska sälja hojen. Registrerad ägare har jag redan kollat.
 
Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några år sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
Sen vem denne herre som säljer är vet jag inte och hur han fått tag i ett ex??

Blocket.jpg

 
Last edited:
Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några är sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
Sen vem denne herre som säljer är vet jag inte och hur han fått tag i ett ex??

View attachment 488831

Det är KGK som äger fordonet

Vem äger motorcykeln?​

Fordonet ägs av KGK Motor AB från SOLLENTUNA. Företaget har ägt fordonet i 6 år och 9 månader.
Det finns totalt 756 st fordon registrerade på samma ägare. Visa alla fordon

Det där med "visa alla fordon" kan vara intressant - vad finns mer i gömmorna??
 
Någon sommarjobbare som råkade snubbla på tangenterna när de skulle ta hem hojar?
 
Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några år sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
Sen vem denne herre som säljer är vet jag inte och hur han fått tag i ett ex??

View attachment 488831

Det känns dyrt för en gammal, men inte så gammal, rätt vanlig hoj, som bevisligen ingen ville ha ens innan den blev gammal?
 
Det känns dyrt för en gammal, men inte så gammal, rätt vanlig hoj, som bevisligen ingen ville ha ens innan den blev gammal?
De är ändå rätt populära, och min polare som har en påstår att de håller priserna bra. Sedan säljs de väl inte längre pga avgaskrav, så en fabriksny kan säkert någon betala extra för.
 
Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några år sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
Sen vem denne herre som säljer är vet jag inte och hur han fått tag i ett ex??

View attachment 488831

Går verkligen den att regga idag? Den klara ju inte euro5!
 
Ändå cool.
Har inte sett den färgsättningen på en Thundercat i Sverige, så kanske en import?
Men snygg tycker jag :tummenupp
Kina "break-o-matic"-kåpor och ett koniskt Snell-slipon från Kina. Man kan ha mycket skoj med att leta originaldelar om man köper den. Eller köpa en annan.
 
Kina "break-o-matic"-kåpor och ett koniskt Snell-slipon från Kina. Man kan ha mycket skoj med att leta originaldelar om man köper den. Eller köpa en annan.
Aha, tack för infon.
Kände som sagt var inte igen färgsättningen, men tyckte den så helt ok ut i alla fall.
Men högt prissatt tycker jag?
 
Kommer ni ihåg den där diskussionen vi hade för några år sen med alla Suzuki M1800 som stod reggade på KGK/Suzuki Sverige och vi undrade varför det var så.....
Well..... Jag undrar fortfarande varför det är så, men en av dem verkar säljas av nu.
Sen vem denne herre som säljer är vet jag inte och hur han fått tag i ett ex??

View attachment 488831





Skulle tro att "Niklas" är Niklas Lindell själv som känner på intresset för lagervarorna.

Möjligen har någon hos KGK läst på Sporthoj att dom har en hel dröse med hojar reggade på sig. En sommarpraktikant har kanske fått klättra apa i pallställen - och hittat dem!

...ja, eller också är det någon på ett 3pl-lager som nu svär ve och förbannelse över att en stadig inkomst som riskerar att falla bort.
 
Back
Top