SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nä, dyr och ful....Ingen som shoppar loss på denna?
Glassen ser god ut dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, dyr och ful....Ingen som shoppar loss på denna?
Jo, säkert någon 28 årig projektledare som egentligen inte gillar motorcyklar alls och har sex med sin flickvän i mörkretIngen som shoppar loss på denna?
Dom är ju så sjukt fula.Ingen som shoppar loss på denna?
Det är nog inte det sämsta försök jag sett att fotografera ett annonsobjekt, men det är riktigt jävla dåligt.Ingen som shoppar loss på denna?
Nä de bilderna hamnar direkt efter garagebild fotad uppifrån med hojen inklämd mellan en moped och en cykelDet är nog inte det sämsta försök jag sett att fotografera ett annonsobjekt, men det är riktigt jävla dåligt.
Kände igen denna SportHoj även detta år. Häckade där ett tag men ingen gammal grävling syntes till. Kanske gått under jord?
Dem är svåra, dem där, även fastän doms SportHoj står synligt.
Vari består turen?Det stod även en svartlackad i depåtältet som det var tur att du missade.![]()

Vi hade precis lämnat. Sorgligt.Tyvärr såg jag även när det blev rödflagg...
Tror vi har en ny vinnare i tävlingen "Sämsta annons"...Är det bara jag som ställer krav på att ett foto ska visa hur hojen ser ut ? https://www.blocket.se/annons/norrbotten/yamaha_mt_07/110999417
Kan ju iofs vara däckpasta, men det kan man ju torka av innan man tar sina fantastiska annonsbilder!Och hur har man lyckats förstöra en fälg så på ett däckbyte?

Arvgods?Säljaren "Vet inget mer om den än dessa uppgifter" - så han väljer att sätta ett pris som är ungefär dubbelt upp mot vad den borde vara värd.
Men tummen upp för bra bilder i alla fall!![]()
Nog rättstavning som slagit fel men man kan ju undra varför så många inte korrekturläser sina inlägg/annonser. Jag föredrar nog den första både utseende och prismässigt ?Har lite dålgi koll, men det ser väl helt sansat ut...
Men pengarna är superduktiga?
Och här har du en annan FZR600:
View attachment 488802
View attachment 488803
Annonstiteln "Motorcykel" lär ju iaf ändå inte trigga några filter hos någon som faktiskt vet nåt om motorcyklar och letar efter en att köpa, så priset kan ju vara rätt för målgruppen som nås?Säljaren "Vet inget mer om den än dessa uppgifter" - så han väljer att sätta ett pris som är ungefär dubbelt upp mot vad den borde vara värd.
Vet man ingenting, så vet man ju inte vad den är värd heller?Säljaren "Vet inget mer om den än dessa uppgifter" - så han väljer att sätta ett pris som är ungefär dubbelt upp mot vad den borde vara värd.
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!