Dagens Blocket! (mc-relaterat)

10 mil? Då har man väl inte ens kört hem den från handlaren om man bor i Kiruna?
(fördomsfull sörlänning...)

Jag som är tveksam till att byta innan jag kört 900 mil med min Yamaha.

Nej, det är väl 30 mil till närmaste handlare, men det kanske ingår fri hemkörning?

Annars hinner man ju bara hem och dricka kaffe innan det är dags att köra tillbaka den för service

Asså texten, underbar. Notera att det är en moped vi pratar om.

"I segmentet elmopeder är City Slicker från Eloped utan tvekan något av det häftigaste och mest underhållande som erbjuds i dagsläget. Brutala prestanda och köregenskaper som för tankarna till en traditionell sporthoj, oavsett miljö. Samtidigt erbjuds sittkomfort även för längre turer och räckvidden är tillräcklig för att från närförorten på en laddning pendla både in och tillbaka ut från stan"
Den ser ju ut som husqwarna norden 0,05

Asså texten, underbar. Notera att det är en moped vi pratar om.

"I segmentet elmopeder är City Slicker från Eloped utan tvekan något av det häftigaste och mest underhållande som erbjuds i dagsläget. Brutala prestanda och köregenskaper som för tankarna till en traditionell sporthoj, oavsett miljö. Samtidigt erbjuds sittkomfort även för längre turer och räckvidden är tillräcklig för att från närförorten på en laddning pendla både in och tillbaka ut från stan"

Visste inte att elmopeder behövde köras in.

Asså texten, underbar. Notera att det är en moped vi pratar

Det är inte annat att vänta av en person som inte ens klarar av att skriva sitt för- och efternamn i rätt följd. Jag har som policy att på inga villkor ha med sådana människor att göra. Denna policy har tjänat mig väl.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show