Nej. Inte Blocket - men en annons här inne hos oss:
View attachment 482948
View attachment 482949
Forum för alla som kör snabb motorcykel
www.sporthoj.com
Det är en Africa Twin, det är en RD 07 OCH DEN KOSTAR 21.000!
Varför köper ingen?
Är ni rädda för lite mil?
Töntar! Tjöööp!
Den står på fukking Gullmarsplan.
Ni kan åka eran jädra tunnelbana och hämta den.
Me, yesterday:
View attachment 482950
Så varför köpte inte jag...?
View attachment 482951
Pietet, får man säga.
Inte rätt tidpunkt att ringa.
Tjööööp!!!!