Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Så gör min Multi också. Vanligast är bränslemängdgivaren som ger felkod.
Jag brukar ha gissningstävling med mig själv om lampan tänds eller inte :)
Tror i Guzzins fall så hade de väl lagt vevaxelgivarens kabel för nära tändkabeln första årsmodellerna eller nått sånt.
Nån Guzzinist får gärna rätta mig ifall jag kommer ihåg fel.
 
Jag är verkligen ingen finsmakare, men...vem köper dessa hojar? Kinatillverkade små glidare. Det är ju inte så att ha-begäret väcks direkt. Designen? Och hur tänker man med reservdelshållning, körglädje och andrahandsvärde? De blir allt vanligare på Blocket ändå.
Ärlig och skön kommentar av säljaren:
"Finns inte mycket att säga om denna skapelse ... måste nog upplevas"

De där köps av folk som inte vet bättre, sedan står de i ett garage i några år innan de säljs igen eftersom att det aldrig blev ett körkort.
De kommer ut på marknaden i vågor.
 
De där köps av folk som inte vet bättre, sedan står de i ett garage i några år innan de säljs igen eftersom att det aldrig blev ett körkort.
De kommer ut på marknaden i vågor.
Ja, eller så har de ett "på köpet" körkort, och kommer på efter 10-15 mil utspritt över två-tre säsonger att det var inte så kul det här...

Kanske hade det varit roligare om de köpt en cb 500...
 
Ja, eller så har de ett "på köpet" körkort, och kommer på efter 10-15 mil utspritt över två-tre säsonger att det var inte så kul det här...

Kanske hade det varit roligare om de köpt en cb 500...
Snåla, lata, dumma gubbjävlar köper sådana där.

De fick ett MC-kort på köpet när de körde upp i Volvo Amazon på forntiden. De handlar bara på Lidl. De har foppa-tofflor. De röstar på Sverigedemokraterna men kan inte namnet på någon annan i partiet än Jimmy Åkesson. De har en inkomplett examen från ”Livets hårda skola”

Prove me wrong…
 
Snåla, lata, dumma gubbjävlar köper sådana där.

De fick ett MC-kort på köpet när de körde upp i Volvo Amazon på forntiden. De handlar bara på Lidl. De har foppa-tofflor. De röstar på Sverigedemokraterna men kan inte namnet på någon annan i partiet än Jimmy Åkesson. De har en inkomplett examen från ”Livets hårda skola”

Prove me wrong…
Nä det var ju ungefär det jag sade... I lite snällare ordalag.
 
Jag är verkligen ingen finsmakare, men...vem köper dessa hojar? Kinatillverkade små glidare. Det är ju inte så att ha-begäret väcks direkt. Designen? Och hur tänker man med reservdelshållning, körglädje och andrahandsvärde? De blir allt vanligare på Blocket ändå.
Ärlig och skön kommentar av säljaren:
"Finns inte mycket att säga om denna skapelse ... måste nog upplevas"


Nej, det har vi anat länge! ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top