Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Brukar man? Funderade på en sån för ett tag sedan. Nästan aldrig till salu och dyrare än en eftertraktad sr250
?Har man ägt en med otur så vill man aldrig ha en igen , ?känner en som köpte en ny och på två år renoverade motorn tre ggr ja dom är vassa men man vill ju få körtid också ?han jobbar som mc-mek och skruvade själv men tröttnade efter tredje motorrivningen, ägaren efter körde två år utan problem och tredje ägaren fick ras andra veckan ?
 
?Har man ägt en med otur så vill man aldrig ha en igen , ?känner en som köpte en ny och på två år renoverade motorn tre ggr ja dom är vassa men man vill ju få körtid också ?han jobbar som mc-mek och skruvade själv men tröttnade efter tredje motorrivningen, ägaren efter körde två år utan problem och tredje ägaren fick ras andra veckan ?
Vi talar nog om olika SR250...
 
Är detta det solblekta monstret från Nyköping som sticker sitt fula tryne över vattenytan igen...?




Det var denna jag tänkte på, men det ser inte ut att vara samma.


Nå, då har vi två.
Dussinhoj. Moving on.
 
Är detta det solblekta monstret från Nyköping som sticker sitt fula tryne över vattenytan igen...?


Äsch, nu blir man ju sugen på att se hela filmen. Igen! *)

*) Såg den när jag var liten. 6-7 år? Tyckte den var väldigt otäck. Drömde mardrömmar om monstret. Troligen skulle det bli annorlunda att se om den idag. ;) (y)
 
Last edited:
Äsch, nu blir man ju sugen på att se hela filmen. Igen! *)

*) Såg den när jag var liten. 6-7 år? Tyckte den var väldigt otäck. Drömde mardrömmar om monstret. Troligen skulle det bli annorlunda att se om den idag. ;) (y)

U think? :hihi


Den sändes på SVT under "skräckfilmssommaren" 1972, men ingick inte i den egentliga uppställningen, utan visades lite Ad Hoc eftersom den inte var tillräckligt ArtsyFartsy.

Den skrämde dock skiten även ur mig - värre än "Invasion of the Bodysnatchers" (1956)

(Ändå mer) irrelevant information:

Skådespelaren i monsterdräkten dog häromdagen:

Browning har varit med i många filmer, men är kanske mest känd för sin roll i klassikern Skräcken i Svarta Lagunen (1954), där han spelade undervattensmonstret i undervattensscenerna. Browning var även undervattensregissör och ansågs vara en undervattensexpert inom film.



Risken för en uppföljare har alltså minskat. Phu...
 
a5cd5629e3fdf2bc99b4c03de22975dd.jpg



Oooooooooohhhhhhh
 
Inte på Blocket, men här kliar det i lite i köpfingrarna. Har dock ingen som helst erfarenhet av dessa hojar så jag vågar inte chansa :)

1678103954197.png
 
Inte på Blocket, men här kliar det i lite i köpfingrarna. Har dock ingen som helst erfarenhet av dessa hojar så jag vågar inte chansa :)

View attachment 481632

Inte för att jag vill verka negativ och tråkig. Men har du inte problem så får du garanterat det. Blir nog inte mycket kört med den.
Jag och två kompisar till hande husaberg 650 (2002-2004) har för mig att jag köpte min -04 2år gammal 2006
Precis allt gick sönder på dom. Alla tre av oss ledsna efter ett tag och dumpa iväg skiten.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top