Inte för att jag vill verka negativ och tråkig. Men har du inte problem så får du garanterat det. Blir nog inte mycket kört med den.
Jag och två kompisar till hande husaberg 650 (2002-2004) har för mig att jag köpte min -04 2år gammal 2006
Precis allt gick sönder på dom. Alla tre av oss ledsna efter ett tag och dumpa iväg skiten.
Jag frågade en väldigt erfaren cross/enduro/motorcykelmekaniker om en Husaberg av den årgången var bra eller anus, då det fanns en ännu billigare till salu här i byn.
(och jag tänkte isåna fall skambjuda då den hade varit ute länge)
Fick svaret "Mest anus faktiskt, titta efter något annat märke"













