Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om det var ekerhjul också, ja riktigt billigt. Synd att bevakningarna har en fördröjningInkl motardhjul.
Det var billigt.
Tänk om det var ekerhjul också, ja riktigt billigt. Synd att bevakningarna har en fördröjning
Tänkte om det var ekerfälg till motardhjulen också, ( det fanns ingen bild på dessa ) istället för några gamla spryburkslackade CBR fälgarEkerhjul på bilden och "ingår även" vad gäller motardhjulen.
Synd att det aldrig kommer sådana fynd i sthlmsområdet.
Tänkte om det var ekerfälg till motardhjulen också, ( det fanns ingen bild på dessa ) istället för några gamla spryburkslackade CBR fälgarGrymt billigt oavsett.
Täby är i allra högsta grad Sthlmsområdet, fast du kanske menade Göteborgsområdet![]()
Hahaha, jag trodde du var djupt ironisk mot alla Stockholmare som ALLTID säger just "Synd att det aldrig kommer sådana fynd i sthlmsområdet."Nja, det är väl norr om Stockholm...? Typ som Rimbo eller så ?
Hahaha, jag trodde du var djupt ironisk mot alla Stockholmare som ALLTID säger just "Synd att det aldrig kommer sådana fynd i sthlmsområdet."
Enligt Google Maps är det 18 km mellan Täby och Stockholms Central.Långt, om man promenerar.
Nån som haft en sån? Yamaha Ducati wanna-be..
Aaarrgh, jag stövlade rakt in i den lättaHahaha, jag trodde du var djupt ironisk mot alla Stockholmare som ALLTID säger just "Synd att det aldrig kommer sådana fynd i sthlmsområdet."
Enligt Google Maps är det 18 km mellan Täby och Stockholms Central.Långt, om man promenerar.
Jag har för mig att det ett tag gick att registrera permanent trehjuliga fordon så att dom fick köras på B kort, det var väl främst tänkt för trikes och dom där nya hiskeliga CanAm och vad dom heter med två framhjul.
De där CanAm trehjulingarna är ju i alla fall vända åt rätt håll med två hjul fram. Sen att dårarna valde bakåtlutad sittställning och fotpinnar långt fram så att de blir omöjliga att burka på är ju en annan sak. Eller sladd där bakhjulet får fäste abrupt... Får ont i magen bara att tänka på det. ?
Håller med, även om man efter att ha läst annonsen inte blir klokare om någon lider av psykisk ohälsa eller om pengarna bara skall skänkas till det.Hemskt att skratta, men bilden förklarar så väl varför somliga parkerar som idioter.
Håller med, även om man efter att ha läst annonsen inte blir klokare om någon lider av psykisk ohälsa eller om pengarna bara skall skänkas till det.
Det där är ju Finska 2-taktsmoppevsrianten, värd betydligt mindre än den riktiga. Löjligt pris. Har haft 2 st och de var svårsålda. Den reggade 4 taktaren var väldigt lättsåld däremot…
Var det olika inhemska regler som gjorde att det blev olika versioner där?Det där är ju Finska 2-taktsmoppevsrianten, värd betydligt mindre än den riktiga. Löjligt pris. Har haft 2 st och de var svårsålda. Den reggade 4 taktaren var väldigt lättsåld däremot…
Samma typ av människor som säljer Finska Monkeybikes och tror de har samma värde som, ja den riktiga så att säga.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki RB50 GAG https://www.blocket.se/annons/stockholm/suzuki_rb50_gag/104383236

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |