Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Jag tycker bakhjulet sitter ganska bra placerat, men sitter det regndäck på den? Passar väl iofs bra i Halmstad den här årstiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker bakhjulet sitter ganska bra placerat, men sitter det regndäck på den? Passar väl iofs bra i Halmstad den här årstiden.
4WD är modellkoden, motsvarande PC31 för en viss generation CBR600F och RC30 för VFR750R osv.
Bilhandlare...![]()

4WD är modellkoden, motsvarande PC31 för en viss generation CBR600F och RC30 för VFR750R osv.

Oj!
Nu blev man sugen på att köpa hoj igen......
http://hwww.blocket.se/annons/skane/kawasaki_gpz_1100_b2/93612682
Vad är det som lockar med en sån?
Vi som är över 55 år förstår: det är en klassiker. Så här ska en motorcykel se ut. Det är lite som att höra Chuck Berry: Det här är rock.
Sen att priset är åt helvete är en annan sak, den här ska inte kosta mer än max 20.000kr.
Priset är ju som sagt helt galet.....men en läcker hoj, tycker jag.
Vi som är över 55 år förstår: det är en klassiker. Så här ska en motorcykel se ut. Det är lite som att höra Chuck Berry: Det här är rock.
Sen att priset är åt helvete är en annan sak, den här ska inte kosta mer än max 20.000kr.
Vad ska man behöva betala för en Vincent Black Shadow? En cbx1000 borde man väl typ kunna få för 15,000 men kostar 89,000 på blocket. En SR400 på blocket för 25,000 borde vara värd 5,000. Eller...? Ivfsh ångrar jag bittert att jag inte köpte den -79 z1300 Lingvallarna försökte prångla på mig 1980 för 20k. Får nöja mig med b1'an jag nyss köpte för 5.
https://www.blocket.se/vi/94579363.htm
Jag gillar nog inte caferäsers helt enkelt iaf inte när tanken är högsta pungkt![]()
https://www.blocket.se/vi/94579363.htm
Jag gillar nog inte caferäsers helt enkelt iaf inte när tanken är högsta pungkt![]()
Då är jag alldeles för ung för att förstå. För mig har alltid Kawasaki varit något för de som vill avvika och inte har råd med det bästa från Suzuki och Yamaha. Det är förstås sprunget ur att någon valde en AR istället för en RG eller RD så några år efter cykeln i annonsen.Vi som är över 55 år förstår: det är en klassiker. Så här ska en motorcykel se ut. Det är lite som att höra Chuck Berry: Det här är rock.
Då är jag alldeles för ung för att förstå. För mig har alltid Kawasaki varit något för de som vill avvika och inte har råd med det bästa från Suzuki och Yamaha. Det är förstås sprunget ur att någon valde en AR istället för en RG eller RD så några år efter cykeln i annonsen.
Då är jag alldeles för ung för att förstå. För mig har alltid Kawasaki varit något för de som vill avvika och inte har råd med det bästa från Suzuki och Yamaha. Det är förstås sprunget ur att någon valde en AR istället för en RG eller RD så några år efter cykeln i annonsen.
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!