Utrymmet mellan moppetanken och den hemgjorda planksadeln...?
Vad skall man ha det till?
Hänga ner ballarna som ett par klövjeväskor, kanske?
För, ballar kommer att behövas för att köra skapelsen.
Framdäcket som sitter på är ett Heidenau K37.
Ett fukking plattfotat sidovagnsdäck!!!
Vem, vid sina sinnens fulla bruk, lägger på ett sidovagnsdäck fram på en solohoj?
Låt oss låta Heidenau själva berätta om sitt däck:
https://www.heidenautires.com/tires/motorcycle/sidecar/
Nej, ett sidovagnsekipage är sannerligen inte som vanlig motorcykel. Så varför skulle man nöja sig med ett vanligt MC-däck, när det krävs specialgrejer för att få det till att lira?
Den större frågan är dock: vad är det för en idiot som lägger på ett sidovagnsdäck fram på en... ...ja, vad är det man siktar mot?
Scrambler...? Med gjutna hjul? Och clip-on styre?
Ja, idiot.
Det är ett starkt ord, men vad faaan...?
Ju mer jag ser av den svenska byggscenen desto mer förfärad blir jag.
Det huggs, sågas ocn bryts - till absolut ingen nytta. Ett bygge av hundra blir något som faktiskt tillför något.
Resten är ren förstörelse. Av folk som inte förstår vad en motorcykel är till för, och inte har ens grundläggande förståelse för kördynamiken hos ett spårande, självbalanserande fordon.
Har dessa byggherrar någonsin ens kört hojen dom sätter tigersågständerna i?
Har dom genomgått körkortsutbildning?
Om så vore, så är det dags att ompröva deras rätt till körkort!
Fuck!
...och på en SR 400 dessutom. Som är så genuint trevlig och snygg från start.