https://www.blocket.se/vi/83460083.htm
Vilken av hojarna är scramber, och vilken är en café racer? Jag är förvirrad
Fina byggen...
Lite ot; jag har bytt styre på min TDM till ett scrambler-styre från Biltema. Kan jag kalla det mitt senaste bygge då. Var går gränsen? Jag ska ta bort fågelpinnen på crosstyret så är det bara ett tränat öga som se skillnaden. Ni vet, som Chip Foose. Det ska se ut som den såg ut så när den rullade ut från fabriken. Original är för gubbjävlar.





