Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Vad säger juryn (bödlarna) om denna? Ska ha tänkt pris 50K... Inte på vanliga öppna köpsidor så blir en bild. Är en Yamaha XS650 -80

View attachment 459012
Har noll förståelse för detta.
Men skulle kunna tänka mig att klyva den längs med, och hänga upp ena delen i garaget, och sälja andra halvan.
Fruktansvärt ful, och ser oanvändbar ut i annat än vackert väder.
Hur den är att köra vet jag naturligtvis inte, men ser inga långa härliga dagar framför mig.
Då återstår väl känslan i att bygga och skapa detta konstverk, och det imponeras jag faktiskt av, tekniskt duktiga människor som har breda kunskaper.
Men, det är ett konstverk, inget användbart fordon.....för mig alltså.

Fifan, igår kl 18 till idag kl 18: Fem blocketsidor privatannonser - våren är här, tjohooo!! :banana

Det var en hoj som var godkänd för uppkörning för A fram till för något år sedan.
Vi hade en sådan och det var en mycket trevlig hoj.

Så nu är den värdelös för att tre pers inte kan köra upp på den längre? Det måste väl gälla massa hojar under 700cc i så fall? Alla?

Så nu är den värdelös för att tre pers inte kan köra upp på den längre? Det måste väl gälla massa hojar under 700cc i så fall? Alla?
Det var värst vad du går igång då!

Vissa borde inte få lägga ut annonser...
Dålig stavning, försöker vara rolig men misslyckas, har uppenbarligen ingen som koll på hojens spec.
Vet vad han får i inbyte vilket antagligen är anledningen till att han säljer privat.
Öhlinsgaffel och 160hk....
Lite stöddig attityd också. - Han vill egentligen inte sälja, men frugan tvingar honom. Så man ska inte tro att man kan diskutera priset eller så.

Omlackad och en spegel saknas, hmmm?

Sidovagnsmotor gissningsvis liksom Maico 700 osv
Fin markfrigång :hihi

Last edited:
Byggd på en Wildstar från 2003, modellår 2016....och "Motorcykeln blir besiktningsbefriad efter nästa besiktning" :unsure:

Yamaha Chopper Wildstar säljes i Uppsala - Blocket
View attachment 459057
Haha Det är Daniel i ett nötskal och med i min grupp. En helskön lirare som är lite speciell. Helt värd att besöka i Järlåsa (Puckons födelseort) då han även har en stor loppis och Sveriges billigaste fika i caféet. Har ni "tur" får ni även uppleva "slaget om Järlåsa" ?

FB_IMG_1614660306944.jpg
FB_IMG_1614660324021.jpgFB_IMG_1614660582051.jpg

Last edited:
Varför skapar man en tråd för denna annons?
Finns överflöd med dåliga annonser både på blocket och fb.
Min undran är mer varför man ens använder blocket för att sälja?

Varför skapar man en tråd för denna annons? Finns ca: 11737 svar på den frågan.
Finns överflöd med dåliga annonser både på blocket och fb. kanske just därför.
Min undran är mer varför man ens använder blocket för att sälja? tja varför inte...?

Last edited:
Varför skapar man en tråd för denna annons?
Finns överflöd med dåliga annonser både på blocket och fb.
Min undran är mer varför man ens använder blocket för att sälja?
Det där läste jag flera gånger men förstår inte mening och orsak med inlägget. Jag är nog dum helt enkelt ?

Var ska man annonsera privat förutom på Blocket? Övriga ställen jag tittar på saknar användbarheten som finns där.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!