Dagens Blackbirdmys

Äsch, stakar fixar du lätt själv med ett skruvstäd och en tavelkrita!
 
Gött , 500 :- styck .
Blir Elfforsdekaler på kåporna :banana




































Närå , får köpa på Orientexpress för 7500 :tummenupp
 
Last edited:
Ordningen återställd

Eftersom det figurerar andra Blackbirds än min och som dessutom genererar mer effekt har jag fått justera lite :)
20150628_125215.jpg
300 WHP är lagom

Har tyckt att den varit väldigt bakhjulsbenägen på 5an i år mot förra året men tänkt att det nog är som vanligt på våren att det känns som att någon hällt nitrometan i tanken :D

Vid första repan med samma justering av Wasteklockan som förra året spann det hejdlöst i bänken , manometern skenade till 1,5 bar och datorn sa 170 whp eller nåt :död , luktade sovrum en stund också .

Visade sig att klockan hängt sig och inte öppnade alls :död

Justerad nu till 1,1 bar , 11 A/F , 8,75 i grundkomp , hoppas det håller :tummenupp
Har även monterat min Billet kopplingskorg eftersom det verkar jobbigt med fotprotes :tummenupp

Har svarvat halsen till kompressordelen plan , konat den ca 30mm och svarvat en ca r7 ut mot det nya riktiga luftfiltret , verkar som det gett lite utväxling iaf .
bromsade 263 whp vid 1,0 bar förr .

Får gå såhär säsongen ut så blir det mkt bättre topp , turbokolvar och 19t i vinter .


M
 
Festligt, min levererade 210Nm men "bara" 279 hjulhästar. Intressant men jag kanske skulle varvat min en liten bit till.. Vad är det för billetkorg du köpt, sån kanske man borde ha :)
 
Festligt, min levererade 210Nm men "bara" 279 hjulhästar. Intressant men jag kanske skulle varvat min en liten bit till.. Vad är det för billetkorg du köpt, sån kanske man borde ha :)
En sån här : http://www.orientexpress.com/p-1492-orient-express-billet-clutch-basket.aspx

Jag har fuskat dock och bytt till mig en färdig med samma kille jag bytt till mig turbokolvarna och ARP-bult en som ska monteras i vinter med andra toppen :tummenupp
Han leker i 4-500 hp - regionen nu med 18e setupen eller nåt :tummenupp
Tror orient säljer korgen löst om du vill/kan byta spindeln själv .

M
 
Festligt, min levererade 210Nm men "bara" 279 hjulhästar. Intressant men jag kanske skulle varvat min en liten bit till.. Vad är det för billetkorg du köpt, sån kanske man borde ha :)
En sån här : http://www.orientexpress.com/p-1492-orient-express-billet-clutch-basket.aspx

Jag har fuskat dock och bytt till mig en färdig med samma kille jag bytt till mig turbokolvarna och ARP-bult en som ska monteras i vinter med andra toppen :tummenupp
Han leker i 4-500 hp - regionen nu med 18e setupen eller nåt :tummenupp
Tror orient säljer korgen löst om du vill/kan byta spindeln själv .

M
 
Hmmm
Jävlar va trött den är nu jämfört med innan bänkningen :gnissla
 
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Back
Top