Dagens Blackbirdmys

Äsch, stakar fixar du lätt själv med ett skruvstäd och en tavelkrita!
 
Gött , 500 :- styck .
Blir Elfforsdekaler på kåporna :banana




































Närå , får köpa på Orientexpress för 7500 :tummenupp
 
Last edited:
Ordningen återställd

Eftersom det figurerar andra Blackbirds än min och som dessutom genererar mer effekt har jag fått justera lite :)
20150628_125215.jpg
300 WHP är lagom

Har tyckt att den varit väldigt bakhjulsbenägen på 5an i år mot förra året men tänkt att det nog är som vanligt på våren att det känns som att någon hällt nitrometan i tanken :D

Vid första repan med samma justering av Wasteklockan som förra året spann det hejdlöst i bänken , manometern skenade till 1,5 bar och datorn sa 170 whp eller nåt :död , luktade sovrum en stund också .

Visade sig att klockan hängt sig och inte öppnade alls :död

Justerad nu till 1,1 bar , 11 A/F , 8,75 i grundkomp , hoppas det håller :tummenupp
Har även monterat min Billet kopplingskorg eftersom det verkar jobbigt med fotprotes :tummenupp

Har svarvat halsen till kompressordelen plan , konat den ca 30mm och svarvat en ca r7 ut mot det nya riktiga luftfiltret , verkar som det gett lite utväxling iaf .
bromsade 263 whp vid 1,0 bar förr .

Får gå såhär säsongen ut så blir det mkt bättre topp , turbokolvar och 19t i vinter .


M
 
Festligt, min levererade 210Nm men "bara" 279 hjulhästar. Intressant men jag kanske skulle varvat min en liten bit till.. Vad är det för billetkorg du köpt, sån kanske man borde ha :)
 
Festligt, min levererade 210Nm men "bara" 279 hjulhästar. Intressant men jag kanske skulle varvat min en liten bit till.. Vad är det för billetkorg du köpt, sån kanske man borde ha :)
En sån här : http://www.orientexpress.com/p-1492-orient-express-billet-clutch-basket.aspx

Jag har fuskat dock och bytt till mig en färdig med samma kille jag bytt till mig turbokolvarna och ARP-bult en som ska monteras i vinter med andra toppen :tummenupp
Han leker i 4-500 hp - regionen nu med 18e setupen eller nåt :tummenupp
Tror orient säljer korgen löst om du vill/kan byta spindeln själv .

M
 
Festligt, min levererade 210Nm men "bara" 279 hjulhästar. Intressant men jag kanske skulle varvat min en liten bit till.. Vad är det för billetkorg du köpt, sån kanske man borde ha :)
En sån här : http://www.orientexpress.com/p-1492-orient-express-billet-clutch-basket.aspx

Jag har fuskat dock och bytt till mig en färdig med samma kille jag bytt till mig turbokolvarna och ARP-bult en som ska monteras i vinter med andra toppen :tummenupp
Han leker i 4-500 hp - regionen nu med 18e setupen eller nåt :tummenupp
Tror orient säljer korgen löst om du vill/kan byta spindeln själv .

M
 
Hmmm
Jävlar va trött den är nu jämfört med innan bänkningen :gnissla
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top