Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och bli bjuden på kaffe och köbekaga...När jag ändå var inne i Sötälje för att ta en bild åt Hr Lofterud passade jag på att lämna lite blod.
View attachment 530837
Jag slipper.När jag ändå var inne i Sötälje för att ta en bild åt Hr Lofterud passade jag på att lämna lite blod.
View attachment 530837
ingen aning om hur de ut till MC dessvärre och vet inte om det funkar lika bra på MC heller :/ men är det inte så dyrt och enkelt att prova så gör ett försök. Den jag hade var lite yxig, svår att finjustera, men funkade hyffsat bra ändå.... letar. Är det ett >> sånt här ?
Speedohealer ?Nerdrevning av XT660 från 15/45 till 14/46 , blev betydligt trevligare att smyga med i skogen på 1an och tvåan nu , huckrar inte lika mycket och känns piggare
Nästa åtgärd blir nya bromsbelägg, stålomspunnen bromsslang och fräsch olja fram för att få bort den ofrivilliga ABSn
View attachment 530859
Får se om jag kostar på en sån , jag kollar ändå inte så ofta på hastighetsmätaren på denna när jag kör offroadSpeedohealer ?
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |