Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Såg fin ut , med sina original blinkers med halogen , inget LED-tjaffs där inteJag åkte och glänste med min vintage-600 på bilprovningen igår. View attachment 530658
Är det en -98 , fick dom också insprutning då samtidigt som Suzuki 750 ?Den är väldigt fin. Den har bara gått 1500-ish mil på sina tjugoåtta år. Den fick tillbaka sitt lite brummigare avgasrör redan senare samma dag.View attachment 530659
Nej, förgasarhästar all the way. Av någon anledning lyckades jag ställa in förgaseriet så den går perfekt. Inga svackor eller konstigheter, bara turbinliknande (nåja) drag. Mer tur än skicklighet dock.Är det en -98 , fick dom också insprutning då samtidigt som Suzuki 750 ?
Kastade du ut den i periferin?
TorparnKastade du ut den i periferin?

Antar att bilen började tjuta för ett hinder, och då måste man stanna för bilen vet bäst.Tragikvärket tror inte på information.
Jag börjar förstå det efter att färdats på färjan över Bråviken ett antal gånger.
Alltför vanligt att bilister inte kan läsa, och förstå, informationen på skylten.
Hur svårt kan det vara att köra fram till skylten och släcka ljuset?
Båda är svåra för alltför många...
View attachment 530645

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |