hannuse
När resan är målet
Arbetsnamnet "Den sista resan" börjar gå mot sitt slut.
Kanske inte den sista resan på riktigt, men kontinenten får nog vänta ett tag.
Men en sedvanlig uppsäkring av middagen gick planenligt.

Och hann också smita in på en av dom bästa butikerna i Norden, Tatun Tarvike, där jag lämnade in min Rukka jacka för ett antal veckor sedan.
50 Euro senare så hade dom ombesörjt ett byte av blixtlås, till ett av originalutgåva, det vill säga vattentätt - vilken service!
Det råkade även slinka med en Schuberthjälm som var på halva priset, perfekt till moped och monkeybiketouring tänker jag (vilket är min framtid).

Och när man kommer glidande hem, då glider även garageporten upp, och i Cafe Dunken väntar "Tårtsmulan" med förrätt.
Ja, världen är allt bra underlig.....
Teneren står tryggt garaget, så nu blir det monkeybike.
Tänk att man kan få ett sådan välkomnande, fast man är skabbig och luktar kiss!
Jag känner att jag är rikast i världen!

Kanske inte den sista resan på riktigt, men kontinenten får nog vänta ett tag.
Men en sedvanlig uppsäkring av middagen gick planenligt.

Och hann också smita in på en av dom bästa butikerna i Norden, Tatun Tarvike, där jag lämnade in min Rukka jacka för ett antal veckor sedan.
50 Euro senare så hade dom ombesörjt ett byte av blixtlås, till ett av originalutgåva, det vill säga vattentätt - vilken service!
Det råkade även slinka med en Schuberthjälm som var på halva priset, perfekt till moped och monkeybiketouring tänker jag (vilket är min framtid).

Och när man kommer glidande hem, då glider även garageporten upp, och i Cafe Dunken väntar "Tårtsmulan" med förrätt.
Ja, världen är allt bra underlig.....
Teneren står tryggt garaget, så nu blir det monkeybike.
Tänk att man kan få ett sådan välkomnande, fast man är skabbig och luktar kiss!

Jag känner att jag är rikast i världen!