Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har någonsin allt runnit ner, (och allt ska ner), utan lite hjälp som instruktionen säger att man inte ska ge?Lite som frystorkat - kan lagras länge, och behöver bara lite handpåläggning för att vara klart att nyttja.
Bra avslutning på kvällen!
View attachment 518611
Instruktionen säger att man ska knacka försiktigt på den om det finns vätska kvar som inte vill rinna ner.Har någonsin allt runnit ner, (och allt ska ner), utan lite hjälp som instruktionen säger att man inte ska ge?
När man knackat försiktigt flera ggr under ett halvt dygn så klämmer jag även lite, med samma försiktighet. Då har det alltid funkat.Instruktionen säger att man ska knacka försiktigt på den om det finns vätska kvar som inte vill rinna ner.
Så det har alltid fungerat.
Så länge har jag aldrig hållit på.När man knackat försiktigt flera ggr under ett halvt dygn så klämmer jag även lite, med samma försiktighet. Då har det alltid funkat.
Café Dunken är ju öppen 24/7 men jag hade inte tid...![]()
Men en bild på en Riktig SportHoj, från 98 om jag förstod rätt.![]()
View attachment 518775
”Fikratsson bil” är det skämt eller allvar?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kainulasjärvi inom räckhåll!![]()
En glass i Jokkfall eftersom jag ändå behövde tvätta visiret från alla flygfän…
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Blanda inte ihop Cafe Dunken med någon medioker bilfirma!Fikratsson Bil AB
Fikratsson Bil AB är en väletablerad bilfirma som under många år har haft återkommande kunder, vilket är ett bevis på att vi inte bara säljer bra bilar – vi levererar vad vi lovar!www.fikratssonbil.se
Dåligt att Café Dunken bara har öppet 24:e juli...![]()
Kainulasjärvi inom räckhåll!
Där finns möjlighet att tvätta även insidan av den svartaste själen...
Ändå belönande att byta ut nåt som ser sådär illa ut , det där måste ju ha kännts skillnad på sen vid acceleration ?Bytte luftfilter idag på min relativt nyinköpta FJR. Jag kan inte begripa att den ens gått igång. Det måste ju vara något djur som byggt bo där inne..
Tidigare ägare tyckte nog inte att service va det roligaste!
View attachment 518782View attachment 518783
Att alla barn i den åldern för samma min. Allt är lamt och tråkigt. Men hon gillade en röd Softail som kostade en tredjedel av vad jag gav för huset. Så hon får skaffa sig ett bra jobb för det lär inte jag finansiera.Den blicken där, vad säger den?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |