Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, något förvirrad är jag…Noll skrapmärken på hojen, och asfalt under densamma.
Med tanke på hojtyp, så är du mest troligt kraftfullt deprimerad, och det här är ett rop på hjälp.
Finns det någon i din närhet som kan undsätta?
Jag känner att frågan är allvarligt ställd - du vet inte var du är!
Sån 50-årskris vill jag också ha. Fan, jag är ju 53! Man får han sin 50-årskris när man vill, och jag tänker ha flera!Circus 10 mil, anorlunda med helt ok på sitt eget lilla vis.
Inför kommande 50 års kris..
Skämt visserligen men fyller ju 68 på lördag, brukar säga att jag aldrig kommit ur min tonårskris!Jag går mot min 70-årskris…
Nu har jag kollat på bilden igen, på större skärm. Bilden är skitfin. Bästa på länge!Dags för besiktning av CRF:en efter jobbet idag, den första för den.
Kände inte för att åka på den i dimman och 5 grader.. Iallafall inte när det bara är riksväg i en kvart till jobbet. Då passar det bättre att åka vagn.
View attachment 503581
Tvåtakt? Riktigt frän.
Hälsa Mats!
Jag hann inte med det.Hälsa Mats!
Japp. Tvåcylindrig tvåtakt i denna.Tvåtakt? Riktigt frän.
När jag såg bilden på den gröna 99an så kom jag att tänka på en kompis till min storebror i början av -90 talet hade en mossgrön 99 turbo med de speciella aluminium fälgarna. Men han brydde sig inte så mycket om den och hade som bruksbil året runt körde med den i skogen vid jakt. Kommer inte ihåg vad som hände med den men redan då var det många som var på han om att ta vara på den och renovera upp den. Tror det gick så långt att den skrotades. Jag skulle gärna ha den idag
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |