Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som i jurassic park. Fasen där vill jag köra!På somrarna växer det uppåt två meter högt.
Du menar när SOVJETISK propaganda genomsyrade barnprogrammen och all fri media var förbjuden? Drutten o Gena på den STATSKONTROLLERADE televisionen och förbud mot fri konkurrens? Sven Wollter visade sin håriga kuk i princip varje film han var med i. Jomenvisst. Samma som när ryssar trånar efter sovjettiden när tiden lagt en fin dimridå över eländet.View attachment 503714
Hojar från förr i tiden. Långt innan allt på hojarna skulle vara svart. Allt.
Det var bättre förr.![]()
Jäklar, här har vi bittersöndagDu menar när SOVJETISK propaganda genomsyrade barnprogrammen och all fri media var förbjuden? Drutten o Gena på den STATSKONTROLLERADE televisionen och förbud mot fri konkurrens? Sven Wollter visade sin håriga kuk i princip varje film han var med i. Jomenvisst. Samma som när ryssar trånar efter sovjettiden när tiden lagt en fin dimridå över eländet.
Svensk standardsvar är alltid att gå till "Bitter". Vet inte varför men i Sverige tycker jag det sticker ut att folk tar till det ganska lätt. Du är bara bitter. Nej, jag bara en påpekar något som inte var så jävla bra och hur mycket bättre det är nu. Tyvärr har vi ju systembolaget kvar men så snart fyrtiotalisterna dött av och svenskar vaknar upp till att de lider av Stockholmssyndromet vad gäller Bolaget så åker det ut ganska snart. Nästa steg är att avskaffa socialdemokraterna.Jäklar, här har vi bittersöndag![]()
Har kamkedjan kuggad över, dubbelpunktering eller brusten topplockspackning?
Så du vill köpa ditt vin av ICA?Svensk standardsvar är alltid att gå till "Bitter". Vet inte varför men i Sverige tycker jag det sticker ut att folk tar till det ganska lätt. Du är bara bitter. Nej, jag bara en påpekar något som inte var så jävla bra och hur mycket bättre det är nu. Tyvärr har vi ju systembolaget kvar men så snart fyrtiotalisterna dött av och svenskar vaknar upp till att de lider av Stockholmssyndromet vad gäller Bolaget så åker det ut ganska snart. Nästa steg är att avskaffa socialdemokraterna.![]()

Såg du bilden på motorcyklarna?Du menar när SOVJETISK propaganda genomsyrade barnprogrammen och all fri media var förbjuden? Drutten o Gena på den STATSKONTROLLERADE televisionen och förbud mot fri konkurrens? Sven Wollter visade sin håriga kuk i princip varje film han var med i. Jomenvisst. Samma som när ryssar trånar efter sovjettiden när tiden lagt en fin dimridå över eländet.
Jag var för jävla bitter för att se färgerna.Såg du bilden på motorcyklarna?![]()
View attachment 503714
Hojar från förr i tiden. Långt innan allt på hojarna skulle vara svart. Allt.
Det var bättre förr.![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |