Dagens bild

Har du kollat med ortopederna om det är något som de kan / borde åtgärda ?
Inte än. Verkar bara vara mjukdelar som svullnat. Har jämnat ut sig nu, och ser inte lika freakshowaktigt ut längre. Har ingen smärta i led/skelett. Just där iaf, slog i knä och höft också :rolleyes:. Och sträckte nån muskel vid vänster nyckelben. Suger att bli gammal och vek tunnis...

Jobbar hemifrån idag och har på mig mina nya Touring-stövlar för att gå in dom men min sambo tycker jag har något fel i skallen. Förstår inte det :va Måste ju va redo när säsongen börjar.
View attachment 479851
Jag förstår din sambo. Skall man gå in något är det väl hela munderingen som räknas. Allt annat är oseriöst, kan jag tycka.

Inte än. Verkar bara vara mjukdelar som svullnat. Har jämnat ut sig nu, och ser inte lika freakshowaktigt ut längre. Har ingen smärta i led/skelett. Just där iaf, slog i knä och höft också :rolleyes:. Och sträckte nån muskel vid vänster nyckelben. Suger att bli gammal och vek tunnis...
Grabben pluggar väl till läkare?? Perfekt att ha farsan att plugga anatomi på - säg till honom att specialicera sig inom geriatrik så har du framtiden säkrad :lol

Grabben pluggar väl till läkare?? Perfekt att ha farsan att plugga anatomi på - säg till honom att specialicera sig inom geriatrik så har du framtiden säkrad :lol
Börjar den 16:e. Och dottern pluggar till sjuksköterska, så ålderdomen är tryggad :hihi.

Jag förstår din sambo. Skall man gå in något är det väl hela munderingen som räknas. Allt annat är oseriöst, kan jag tycka.
Övrig mundering är redan ingrodd av svett o vägdamm men jag förstår din tanke, jag tar på mig övrig utrustning när vi åker och handlar på ICA imorgon så det inte blir några missförstånd. :2cool

Dagens bilder är tagna i Gottskär (på Onsalahalvön, nära Kungsbacka). Inga seglare ute en måndag eftermiddag i januari. Konstigt! :)

+5 och blåsigt så det blev inte mer än drygt 8 mil. +5 kanske låter ok men vinden var stygg så det kändes kallare än så. Dock betydligt lugnare än i går vid ungefär samma tid. Då var det visserligen också +5 men en vindhastighet på 25 meter/sekund i byarna. Alltså storm eller halv storm i byarna.
1673885931359.png

Lite småkyligt som sagt. Visiret immade när jag pausade och småjoggade för att få upp lite kroppsvärme med "luckan" stängd. Blev till att öppna och ventilera!
1673886361596.png

8 mils testrunda av värmehandtag! Med vinterhandskar och oxford badboys kommer man kunna åka på äventyr när tempen visar runt 5+ minimum.

Imma i hjälmen måste bekämpas. Har pinlock men hur bra funkar det egentligen i 2-5c?

Bifogat

• 6309275E-9B9B-4D5B-964B-4A684CED13EB.jpeg
    6309275E-9B9B-4D5B-964B-4A684CED13EB.jpeg
    1.7 MB · Visningar: 25
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT