Dagens bild

Inte än. Verkar bara vara mjukdelar som svullnat. Har jämnat ut sig nu, och ser inte lika freakshowaktigt ut längre. Har ingen smärta i led/skelett. Just där iaf, slog i knä och höft också :rolleyes:. Och sträckte nån muskel vid vänster nyckelben. Suger att bli gammal och vek tunnis...
Grabben pluggar väl till läkare?? Perfekt att ha farsan att plugga anatomi på - säg till honom att specialicera sig inom geriatrik så har du framtiden säkrad :lol

Grabben pluggar väl till läkare?? Perfekt att ha farsan att plugga anatomi på - säg till honom att specialicera sig inom geriatrik så har du framtiden säkrad :lol
Börjar den 16:e. Och dottern pluggar till sjuksköterska, så ålderdomen är tryggad :hihi.

Jag förstår din sambo. Skall man gå in något är det väl hela munderingen som räknas. Allt annat är oseriöst, kan jag tycka.
Övrig mundering är redan ingrodd av svett o vägdamm men jag förstår din tanke, jag tar på mig övrig utrustning när vi åker och handlar på ICA imorgon så det inte blir några missförstånd. :2cool

Dagens bilder är tagna i Gottskär (på Onsalahalvön, nära Kungsbacka). Inga seglare ute en måndag eftermiddag i januari. Konstigt! :)

+5 och blåsigt så det blev inte mer än drygt 8 mil. +5 kanske låter ok men vinden var stygg så det kändes kallare än så. Dock betydligt lugnare än i går vid ungefär samma tid. Då var det visserligen också +5 men en vindhastighet på 25 meter/sekund i byarna. Alltså storm eller halv storm i byarna.
1673885931359.png

Lite småkyligt som sagt. Visiret immade när jag pausade och småjoggade för att få upp lite kroppsvärme med "luckan" stängd. Blev till att öppna och ventilera!
1673886361596.png

8 mils testrunda av värmehandtag! Med vinterhandskar och oxford badboys kommer man kunna åka på äventyr när tempen visar runt 5+ minimum.

Imma i hjälmen måste bekämpas. Har pinlock men hur bra funkar det egentligen i 2-5c?

Bifogat

• 6309275E-9B9B-4D5B-964B-4A684CED13EB.jpeg
    6309275E-9B9B-4D5B-964B-4A684CED13EB.jpeg
    1.7 MB · Visningar: 25
*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back