Var och en för sig - jag gillar den!Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.
Hoppas jag får skriva så utan att framstå som hatisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var och en för sig - jag gillar den!Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.
Jag tycker den färg kombon är ful, men man kan ta istället å byta plast delarna från S modellen som har orangea då...Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.

Du får säga precis vad du vill, så lättkränkt är jag inte... Det är dessutom bara en lånecykel över dagen då min GS Adventure skulle fixas lite.. Tanken vara jag eventuellt skulle byta till en sån här och själv tycker jag den är supersnygg men tyvärr vore det ett steg neråt på många sätt från min BMW så beslutade mig där och då att inte byta efter att ha velat fram och tillbaka i 2 månader..Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.
Vad var kass?Du får säga precis vad du vill, så lättkränkt är jag inte... Det är dessutom bara en lånecykel över dagen då min GS Adventure skulle fixas lite.. Tanken vara jag eventuellt skulle byta till en sån här och själv tycker jag den är supersnygg men tyvärr vore det ett steg neråt på många sätt från min BMW så beslutade mig där och då att inte byta efter att ha velat fram och tillbaka i 2 månader..
Brandgult!Det är kombinationen av blått och brandgult som mina ögon tycker är orimlig. 950 adv fanns i någon extremvariant av det.

Ingenting var egentligen kass men nästan inget var heller bättre än BMW'n.. Skulle säga Useendet, Quickshiftern mellan 1an och 2an (där min kan vara lite klonkig) och effekten om man kör som en galning eller på bana var bättre.. BMW'n har bättre komfort med bättre sadel, ruta, och viktigt för min egen del benvinkeln mm, bättre jämnare motor vid normal körning och likvärdig vid lite aktivare körning, bättre kvalitetskänsla, perfekt utväxling och vridmoment för vardagskörning... KTM var mer växlande hela tiden för att kraften inte fanns på låga varv på samma sätt.. Provade aldrig offroad men kan misstänka att KTM är aningen bättre för det även om båda är lite för tunga..Vad var kass?
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!