Surt! medan någon annan får sitta och göra små hästar, ödlor och örhängen!Pejo skrev:Sent påkommet drog undertecknad och gasolis iväg... målet stod klart, Slingerbulten, tungelstavägen. Rutten var:
Västerås- Enköping -Strängnäs - E20->Mariefred, Utflyktsvägen-Södertälje-Cafe Rosenhill-2xTungelstavägen-Huddingevägen-Sveavägen (tack för visningen av vägen förra gången, aRWe!). Cola & Milkshake och snack på McD/Sveavägen-E4 norröver, Märsta, Sigtuna, Billby-Enköping- och hem.
(Inte en enda gång åkte vi fel! Tack för kursen, aRWe!)
Bland dom roligste sakerna var att bli tuktad på Slingerbulten av Mattias... skönt att man har 6-kolvsok, ibland... Kul kille, bra fart... R750 fick smaka!
Kul var också att småsnacka med andra hojåkare på McD på sveavägen, riktigt skönt att bara sitta o dingla med benen.
Sen så fick också gasolis prova att åka moppe... och jag fick åka kol-eldad spis... stor-tung-brutal.
Bilder kommer när jag får dom av Surabon.
//P

Fötterna har jag härliga blåsor på efter marschen som varade i 6h med 30kg packning i modernatur. Fick lära oss att gräva sittvärn för att äta i (Det var ganska mysigt att sitta i en grop och äta blåbärssoppa 

Har ett "gäng" öl,Smirnoff och små absolut flaskor att ta till efter
Snart dags för utgång och det är förfest sen bär det av mot Qwarn för kvälls party och lägga på charmen så man kanske får lite napp ikväll
Ha det bra gubbar och tjejer!