Dagbokstråden

Och jag tjyvlyssnade :hihi

Slänger upp några kassa mobilbilder som dock återspeglar våran dag ganska bra ändå. Regn.

Det var mycket roligare att köra i attackregn än vad jag trodde, det blir lite spänning i det hela när det släpper överallt och man får hjulspinn på rakorna. :yoparty

En rolig grej var att det blev en stoor djup pöl precis efter hårnålen. Det sprutade upp så mkt vatten att det slog av min fot från fotpinnen några gånger. Det var kul.

Vart är bilderna då?

Får inte heller glömma "ån" över ejes kurva. :D

Fan vad roligt boys:tummenupp De där bilderna fick mig att tänka på vår bandag....den var lite torrare dock:)

Inte var det torrt i varesig ställ eller stövlar hos mig...? :va

Att kissa ner sig för att du blev tutlurad på banan är väl inget att basunera ut här :D:D:)sorry!!!111 öppet mål och jag bara var tvungen att lobba in en:krama

Last edited:
Att kissa ner sig för att du blev tutlurad på banan är väl inget att basunera ut här :D:D:)

:rofl Du skulle ju inte säga det...vafaaan. :gnissla Men det var nog mer chocken över din striptease ned till fillingar i ett tragiskt försök att bräcka Trixters seCksappeal... :hihi

:rofl Du skulle ju inte säga det...vafaaan. :gnissla Men det var nog mer chocken över din striptease ned till fillingar i ett tragiskt försök att bräcka Trixters seCksappeal... :hihi

Ja det gick ju åt h-lvete:D:D
får köra med strumpa nästa gång:D:D

Kära dagbok.

Tuffa fredagsturen blev inte som jag tänkt mig.
När jag fick lite tid över under fredagen bestämde jag att en liten tur skulle tas.
Vädret var kanske inte det bästa och så hade jag ju inget regnställ. (trasigt efter Tyskland)
Hmmmm......jag har ju sett några tuffingar med luvtröja på skinnstället...
Efter lite rotande fiskas den några år gamla tröjan fram.
Nu ska det bli lite tuffåka av.
På med stället och drar på luvtröjan....
Wow vad tuff man blev!
Står där och funderar vad man ska ha för hjälm som matchar....grå...nä...färgad....nä...
Aha SVART måste det vara!!!
Så står man och kollar på hur tufft det ser ut, wow va ball man är...hehe.
En riktig "BADBOY".

Gliiiiiiider på hojen, inte hoppa som vanligt...... för coola killar gliider upp på hojen.

O så drar man iväg.....
Grannen vinkar ivrigt.......just i detta ögonblick brottas jag med tanken: Vinkar BADBOYS?
-Nä självklart inte..men jag kan inte motstå frestelsen så jag vinkar som en kille med mjuka handleder.

Ja ja BADBOYS kan kanske vinkar ändå, tänker man där innanför det mörka visiret.

Jaha då var man framme vid det första trafikljuset och alla bilförarna tittar på THE BADBOY!!! hehe Tufft!!! (tror det i allafall)
Pinar iväg.....Rooooooooooooaaaaaar.

Helvet vad händer???
Det slår och smäller som faen???
Det känns tungt???

Bromsar in..........gasar och samma sak igen???

Ja ja BADBOY....tänk cooooolt.

Drar ut på motorvägen och HALÅÅÅÅ vad det sliter och drar i tröjan, snörena slår mot hjälmen som en puttesmälla (satt på cykeln när man var liten...jag är gammal å det hade man på hojen när man var liten)

Vänder och åker hem.......

Man är nog ingen BADBOY i allafall.

/Dimman

Kära dagbok.

Tuffa fredagsturen blev inte som jag tänkt mig.
När jag fick lite tid över under fredagen bestämde jag att en liten tur skulle tas.
Vädret var kanske inte det bästa och så hade jag ju inget regnställ. (trasigt efter Tyskland)
Hmmmm......jag har ju sett några tuffingar med luvtröja på skinnstället...
Efter lite rotande fiskas den några år gamla tröjan fram.
Nu ska det bli lite tuffåka av.
På med stället och drar på luvtröjan....
Wow vad tuff man blev!
Står där och funderar vad man ska ha för hjälm som matchar....grå...nä...färgad....nä...
Aha SVART måste det vara!!!
Så står man och kollar på hur tufft det ser ut, wow va ball man är...hehe.
En riktig "BADBOY".

Gliiiiiiider på hojen, inte hoppa som vanligt...... för coola killar gliider upp på hojen.

O så drar man iväg.....
Grannen vinkar ivrigt.......just i detta ögonblick brottas jag med tanken: Vinkar BADBOYS?
-Nä självklart inte..men jag kan inte motstå frestelsen så jag vinkar som en kille med mjuka handleder.

Ja ja BADBOYS kan kanske vinkar ändå, tänker man där innanför det mörka visiret.

Jaha då var man framme vid det första trafikljuset och alla bilförarna tittar på THE BADBOY!!! hehe Tufft!!! (tror det i allafall)
Pinar iväg.....Rooooooooooooaaaaaar.

Helvet vad händer???
Det slår och smäller som faen???
Det känns tungt???

Bromsar in..........gasar och samma sak igen???

Ja ja BADBOY....tänk cooooolt.

Drar ut på motorvägen och HALÅÅÅÅ vad det sliter och drar i tröjan, snörena slår mot hjälmen som en puttesmälla (satt på cykeln när man var liten...jag är gammal å det hade man på hojen när man var liten)

Vänder och åker hem.......

Man är nog ingen BADBOY i allafall.

/Dimman

:D

Jag har inte ens spegelglas.Vuxen poäng satan för detta inlägg dimman:tummenupp

Vågar man? :va

Flytta mätaren närmare styrkronan, bygga en liten framskärm utav farsans gamla framskärm till rettan, liten projektorlampa med en egengjuten plastskärm, skifta plats på clipon-styrena, dra om kablarna, en vattenflaska i rostfritt som expansionsbehållare.

Ska man? :va

Bifogat

• PA280018 copy.jpg
    PA280018 copy.jpg
    74.7 KB · Visningar: 54
  • PA280008 copy.jpg
    PA280008 copy.jpg
    224.6 KB · Visningar: 55
Tror också det blir lite too much ass :D Får se, kanske i vinter :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT