Dagbokstråden

Är inte det där lite sexistiskt?:gnissla
Och varför måste hon ha en cb 1000 för att göra det?:rolleyes:

:rofl

Javisstjatusan...hade förträngt att man fick en liten föreläsning i det dumma med enkelsving på duccen, av en lätt överförfriskad herre igår, det var liksom ingen ide att tjöta med honom. :hihi

:rofl

Javisstjatusan...hade förträngt att man fick en liten föreläsning i det dumma med enkelsving på duccen, av en lätt överförfriskad herre igår, det var liksom ingen ide att tjöta med honom. :hihi

Ja visst hade han teorier om både vikt och utformning.
Passa dig för enkelsving den är lite instabil...:va kan dom ha missat det???

Bättre bilder kommer när jag tvättat han

CIMG0634.jpg

CIMG0632.jpg

Det är ganska fullt på min uteplats just nu :)
CIMG0635_2.jpg

shit pommes!! En trumphf med en snabbåkare i sadeln är ju inte bra för mitt ego:D Fin sykel du skaffat:tummenupp

Hej hallå dagboken!! Igår agerade jag civilpolis i bilen och brummade ikapp en viss Almgren som uppvisade en synerligen mogen trafikmoral:tummenupp Antingen gick mitt bus som civilbil hem lr så fanns pappa Almgren i närheten:D

Hej hallå dagboken!! Igår agerade jag civilpolis i bilen och brummade ikapp en viss Almgren som uppvisade en synerligen mogen trafikmoral:tummenupp Antingen gick mitt bus som civilbil hem lr så fanns pappa Almgren i närheten:D

Jasså du, kan det ha vart på munktorpsrakan måntro? Hade brassat mig svettig på vägen från dåwö till munktorp:tuttar

Smyglyssnat på några tonåringar nere på Power Meet

Han: Sådana Ferraris och Lamborghinis, det är häftiga bilar.
Hon: Jaha varför då?
Han: Dom är bara så för mycket.
Hon: Hur menar du?
Han: Jo dom är bara så snabba att man inte kan svänga med dom, därför
använder man dom bara till att köra rakt fram. Jag skulle INTE fixa att
köra en sån. :huvet

Vad får dom allt ifrån dom små liven. :D

Smyglyssnat på några tonåringar nere på Power Meet

Han: Sådana Ferraris och Lamborghinis, det är häftiga bilar.
Hon: Jaha varför då?
Han: Dom är bara så för mycket.
Hon: Hur menar du?
Han: Jo dom är bara så snabba att man inte kan svänga med dom, därför
använder man dom bara till att köra rakt fram. Jag skulle INTE fixa att
köra en sån. :huvet

Vad får dom allt ifrån dom små liven. :D

Va i h*lvete!?! *garvar* :dummer :D :D :D

Ajajajaj, ett tappert försök att minska mängden pilsner i ryggsäcken igår...men det sket sig, det blev till att bära med sig hem igen. :D Powermeet - och nog fan springer man på lite remsor, och ser några på moppar i trafiken.

Rotor med familj inkognito, supermoppe på oljebrännarn' mfl. Kul!

Brorsan tyckte vi skulle göra nya försök att dricka upp det vi tar med idag, fan vet... :hihi

/J - seriös skallbank och ryggläge

Antar att du inte känner igen min s80 så naturligtvis så har du fått fyra nyanser av brunt i kallingarna :D

Haha nu när du säger S80 så kommer jag ihåg en jävel som hängde på lite. Dock klarade kallingarna sig helskinnade :mattias

Nu bär det av till Örebronx och söpa sig lite tyg och sånt därNt inför semestern.

Var ute och posöråkte några timmar nu på förmiddagen (stan + tortuna etc). Grymt skön tempo att hojja i. Plockade sen upp farsan för lite körning. Nu får det bli lite lunch! :ätapiller

Hallå dagboken. Monterade ny bromsskiva på hojen pga att den gamla glappade i "ringarna". Blev dessutom nya bromsbelägg. Tur att man har en "kontrollant(t)" som kollar så allt blir rätt :hihi

Med nytt bakdäck och nya hjullager och packboxar i bakfälgen, ny skiva och belägg, så är den redo för att bli piskad på Åsen nästa vecka på torsdag.

Blev en polering på Golfen också. Silvermetallic...sjukt otacksam att polera. Men det behövdes en polering...massa tjärprickar överallt.

Bifogat

• P6160002 copy.jpg
    P6160002 copy.jpg
    170.7 KB · Visningar: 37
  • P6170004 copy.jpg
    P6170004 copy.jpg
    181.9 KB · Visningar: 37
  • P6170005 copy.jpg
    P6170005 copy.jpg
    182.9 KB · Visningar: 33
  • P6160001 copy.jpg
    P6160001 copy.jpg
    146.4 KB · Visningar: 37
hahaha...ja vi får se vad som händer med den där Ninjan! de ville inte som jag ville så jag ska fundera på Kawa-köpet över helgen..
Fan vad sur man blir när man är inställd på något sen blir det inte så :mad: :huvet... nåja, bara att ta sig en funderare - den står ju där och väntar på mig till måndag så...

Jävlar nu Trixter om du hinner före mig...:tungan

Idag vill vi ha besked. :)

Vill du verkligen det? Du kommer bara bli så deprimerad av hur mycket feta knEskrap vi lägger ;) ( i regnet :( )

Lägger du pheta knEskrap, så skall jag gladeligen stå och göra vågen! :fakta Gört!

Dagens hetaste tips är att börja mjukt, och kör inte på max...hellre långsamt in, och allt färdigt innan kurvan, och mjukt genom böjen, öka lagom ut, låt farten komma av sig själv. :)

Gaskontroll är a och o - INTE åka på avslag eller släppa gasen i böj, och ABSOLUT inte fippla med bromsen, men sådant kan ni redan. :hihi

Kära dagbok - igår bombades det helveTT, och duccen bjöd på frisk bombwheelie över ett krön mellan Skultuna - Ramnäs, kalsongerna har precis torkat efter tvätten - och smajlet är fortfarande kvar, lär bryta av det tror jag.

Inte bara farträdd, utan även rädd för krön numera. :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...