Dagbokstråden

...snart får vi väl se sgm iklädd höga läderstövlar, ridbyxor och spö i högsta hugg när han grenslar sin (järn)häst utanför donken :rofl
hoppas inga småbarn är i närheten då...

:rofl

Det vore något det....(klura-klura balthazar-stylee) - ridspö har ju Madde ett par, även utanför budoiren... :va

...snart får vi väl se sgm iklädd höga läderstövlar, ridbyxor och spö i högsta hugg när han grenslar sin (järn)häst utanför donken :rofl
hoppas inga småbarn är i närheten då...

AAHH! My eyes!!!! Skulle precis lägga mig o sova, nu kommer jag den där bilden jaga mig i all evighet!:3freak:död

Kära dagbok! Det är nu bara en timme kvar nu tills jag forslas iväg till slakten!
Kom ihåg mig... Han stod rak i ryggen hela vägen till kassorna önskar jag att det ska stå på min gravsten....Adjööö grymma verklighet Adjööö/Gabor:D

Kära dagbok! Det är nu bara en timme kvar nu tills jag forslas iväg till slakten!
Kom ihåg mig... Han stod rak i ryggen hela vägen till kassorna önskar jag att det ska stå på min gravsten....Adjööö grymma verklighet Adjööö/Gabor:D

:va :confused: Bröllop :confused:

Enligt Al Bundy är de i princip att gå till slakten, vad kan vara värre :confused:

Jo, de klart, hojlös å skinn på oljan e ju i paritet :gnissla

Varmt o fint var det, kom ett koppel blandade hojar efter mig på suraåsen tillbaka, men några bilar o kurvor senare var de historia..då körde jag ändå inte fort, det härliga "flytet" infann sig ikväll och känslan efter en sådan tur är total:Bugar:)

Jag och 2 till låg bakom dig en stund över suraåsen, nånstans från borgåsen till lustigkulla, där vi svängde av vid grillen.. Han aldrig ifatt och hejja, du hade så bråttom :D

/Robban

Jag och 2 till låg bakom dig en stund över suraåsen, nånstans från borgåsen till lustigkulla, där vi svängde av vid grillen.. Han aldrig ifatt och hejja, du hade så bråttom :D

/Robban

Var ute på en inspirationsrunda på min vanligaste hojväg:D:) Tyckte mig se en stor Bmw Gs el likande:va

Ujujuj...knäpuckar skrapade, bakslangen jävligt inkörd - och det är bara slut kvar, mission accomplished!

:va :confused: Bröllop :confused:

Enligt Al Bundy är de i princip att gå till slakten, vad kan vara värre :confused:

Jo, de klart, hojlös å skinn på oljan e ju i paritet :gnissla

Tror han menar "Born to be cheap" som han skulle tralla på inne på Gekås i ullared:)

Ujujuj...knäpuckar skrapade, bakslangen jävligt inkörd - och det är bara slut kvar, mission accomplished!

Jag fick aldrig se skrapet:vaBara 2 bilder på tvillingar från "sourbreestfeed"
SGM o SGM, framför en röd hoj och en Hayabuss i bakgrunden:tummenupp

Min bakslang oxå slut, men har lite kvar på sidorna, så det är bara handla nytt snart..20-50 mil kvar kanske..

Last edited:
Jag fick aldrig se skrapet:vaBara 2 bilder på tvillingar från "sourbreesfeed"

Only för dig Sportis. :D Den andra pucken får man leta efter märket på, men det finns där. :hihi

Bifogat

• IMG_0400.JPG
    IMG_0400.JPG
    134.7 KB · Visningar: 53
:)
Only för dig Sportis. :D Den andra pucken får man leta efter märket på, men det finns där. :hihi

Suck, har inte varit där ännu..men vet att jag inte har långt kvar, måste hääänga ut mer, skrapar ju fotpinnarna på Hälla ring, sitter man rätt så tar knäet i, har ju ingea knäpuckar heller, som bygger ut 25 cm:rolleyes: tar det på Gelleråsen med bravur:tummenupp

znyggt:):tummenupp

I mina ögon slår en snygg körning med knäet i backen, wheelies och stoppies(f låt supermoppe..)även om det är superimponerande med:)

Last edited:
:)

Suck, har inte varit där ännu..men vet att jag inte har långt kvar, måste hääänga ut mer, skrapar ju fotpinnarna på Hälla ring, sitter man rätt så tar knäet i, har ju ingea knäpuckar heller, som bygger ut 25 cm:rolleyes: tar det på Gelleråsen med bravur:tummenupp

znyggt:):tummenupp

Jag tror skrapad knäskål är hårdare ändå. :crash :D

Tror han menar "Born to be cheap" som han skulle tralla på inne på Gekås i ullared:)

Jag fick aldrig se skrapet:vaBara 2 bilder på tvillingar från "sourbreestfeed"

Min bakslang oxå slut, men har lite kvar på sidorna, så det är bara handla nytt snart..20-50 mil kvar kanske..

Ja vet inte varför ja kommer å tänka på denna bit :D

http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70

Back on track:yopartyGår allt enligt planerna kommer sportis1 att försvinna, och det blir ett nickbyte till sportis(ni kallar ju bara mig det i alla fall)

Jag tyckte väl att jag kände igen en viss RSV Mille på Gelleråsen igår. Jag såg dig komma farandes i depåkurvan. Om du är ute efter att få märken på puckarna så behöver du bara vika ut knät en ½ grad till så har du knät i backen runt hela depåkurvan. Det är nämligen inte mer som saknas :yoparty.

Jag tyckte väl att jag kände igen en viss RSV Mille på Gelleråsen igår. Jag såg dig komma farandes i depåkurvan. Om du är ute efter att få märken på puckarna så behöver du bara vika ut knät en ½ grad till så har du knät i backen runt hela depåkurvan. Det är nämligen inte mer som saknas :yoparty.

Hähä, nog var det jag allt. :D

Skrapet är inte ett självändamål med åkat' - men det är en sådan egoboost-pryl. :hihi

Första kontakten i hårnålen var som att få en elchock, var inte beredd på det där, och när det skrapade till så drog man undan knät. :rofl ..hoppas det inte är en helt ovanlig reaktion.

Som vanligt känner man inte igen folket, jag och ansikten... :gnissla Hojen din borde man känt igen, men jag tog mig inte tid att knata runt i depån (öm fot efter crossvurpa, vi skyller på det :) ).

/J

Har varit på Kinnekulle under lördag & söndag för att om möjligt förbättra min körning. Det var kanonväder båda dagarna. På lördagen var det SHK steg 3 som gällde, och vi var 5 st i min grupp som fick riktigt bra coaching av instruktör Åke. Lördagen avslutades med pizza inne i Götene. På söndagen dök gubben Danne upp och då var det RacingWorld som höll i trådarna.

Har varit på Kinnekulle under lördag & söndag för att om möjligt förbättra min körning. Det var kanonväder båda dagarna. På lördagen var det SHK steg 3 som gällde, och vi var 5 st i min grupp som fick riktigt bra coaching av instruktör Åke. Lördagen avslutades med pizza inne i Götene. På söndagen dök gubben Danne upp och då var det RacingWorld som höll i trådarna.

:yoparty Kullen är man gravt sugen på, och var på vippen att köra på söndagen, men fick inte ur tummen (för mycket i "att göra"). Fint väder hade ni med som man sett på bilderna. :)

Hur spännande är det att gå över tv-krönet på båge? :D

/J

:yoparty Kullen är man gravt sugen på, och var på vippen att köra på söndagen, men fick inte ur tummen (för mycket i "att göra"). Fint väder hade ni med som man sett på bilderna. :)

Hur spännande är det att gå över tv-krönet på båge? :D

/J

Kullen är helt klart min favorit. Med en liten 600 går det att köra på riktigt bra. Finessen med TV-krönet är att ha svängt klart innan man går över den annars så blir det svårt att hinna lägga över hojen.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla