Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ABSTINENS!
Fanfanfanfan jag hade kunnat åka ikväll men trodde enligt smhi att det skulle bli skit väder så bokade upp för annat
Har iafalla fredag och lördag kväll fria nån som e på ?!?!
Se där, det var oroväckande tyst länge...Vi trodde du blivit förste provborrare.
Idag är det MÅNDAGSÅKA med sikte på Funbike och första bästa liter-demo-hoj.
Kan bli tisdagsåka med om vädret är med oss.
/J
Se där, det var oroväckande tyst länge...Vi trodde du blivit förste provborrare.
Idag är det MÅNDAGSÅKA med sikte på Funbike och första bästa liter-demo-hoj.
Kan bli tisdagsåka med om vädret är med oss.
/J
Nej!!! är det idag??? Jag tror inte jag kan komma loss för att komma dit!!![]()
En annan är trött efter ha kört Arosfortet...poängen för oss löjligt låg 50P, dagens högsta var 450, men ingen av oss, "töntarna" hade tydligen något rekord där på 1685P, hur mkt mutade dem er med![]()
Igår blev det en liten lugn sväng med Rotor som numer varken behöver pappa eller svärfar med sig! *hint, hint* *nudge, nudge*
Hittade de fina vägarna ut på Gäddeholm för första gången även om jag råkade missa avfarten vid första passeringen (oj vad fort det kan gå ibland när det är rakt och bilfritt).
Tack för en trevlig tur Rotor med polare!
Nog fan hymlas det, så då var det alltså Rotor som dök upp på FB igår utan grön-skylt? Man får gratinera!
/J
Haha, tackar!
Ja det stämmer bra, jag var på "Roliga Motorcykeln" igår utan den gröna skylten. Körde upp på förmiddagen, j-vlar va gött!
Du skulle ramlat på oss och hejat, jag, JD, Lisa mfl stod ju och tjötade bågar så mycket vi orkade mellan alla provkörningarna, precis utanför ingången.
/J
LisaLPDu skulle ramlat på oss och hejat, jag, JD, Lisa mfl stod ju och tjötade bågar så mycket vi orkade mellan alla provkörningarna, precis utanför ingången.
/J
LisaLP![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |