Haha, tackar!
Ja det stämmer bra, jag var på "Roliga Motorcykeln" igår utan den gröna skylten. Körde upp på förmiddagen, j-vlar va gött!
Stort grattis, välkommen i gemenskapen och lite samkörningar nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, tackar!
Ja det stämmer bra, jag var på "Roliga Motorcykeln" igår utan den gröna skylten. Körde upp på förmiddagen, j-vlar va gött!
Haha, tackar!
Jaha då var resan ner till tyskland genomförd!
4 dagar med gasasatan på 1400an, genom vackra mosel, mot ringen, upp i tyskland, mot sverige helt utan incidenter.
O så kommer man till Kungsör 01:15 sön/mån och klyver en hare på mitten.
Har fan inte blivit så skärrad i hela mitt liv.
Ser bara haren komma in på vägbanan och bromsar så gott det går men träffar den i ca 90km, kastar som faen i hela hojen....(140-160 precis när jag ser den)
Men men frusen med harhår på underkåpan kom man hem iallafall.
/Dimman
SGM: Haha, man gör vad man kan.
Gabor2: NejMina förhoppningar om rökt rådjurshjärta (som är väääldigt gott på knäckebröd) brast efter jag hade vänt och såg att rådjuret hade sprungit in i skogen
![]()
SGM: Haha, man gör vad man kan.
Gabor2: NejMina förhoppningar om rökt rådjurshjärta (som är väääldigt gott på knäckebröd) brast efter jag hade vänt och såg att rådjuret hade sprungit in i skogen
![]()
Stort grattis, välkommen i gemenskapen och lite samkörningar nu![]()
Ahhh grattis till styrlappen, för att lära dig köra hoj så måste du (och alla andra) tillbringa mängder av tid på Hälla gocartbana.![]()
Var det inte Rotor man såg i Sala idag strax efter 2-rycket? Jag hade varit och handlat packboxar på Karlströms...och stod i korset mittemot i en svart S80 när ni konfererade lite (du och polare med äldre båge).
/J
kära dagbok !!! Idag har jag fått ett hårstrå över läppen och ett under pungen. Denna mening kommer från en film tror jag men jag kommer fan inte ihåg vilken!!!Nån som vet??
Skulle det kunna vara Barnens ö? Vääääldigt mysko och svår 70-talare... Eller så kanske den bara var svår för att man var typ 8 när man såg den?!?
Skulle det kunna vara Barnens ö? Vääääldigt mysko och svår 70-talare... Eller så kanske den bara var svår för att man var typ 8 när man såg den?!?
Uppenbarligen har ju vissa " inga namn nämda" sett den så många gånger att replikerna sitter som en smäck![]()
Almgren:skar du dig en biff??
kära dagbok !!! Idag har jag fått ett hårstrå över läppen och ett under pungen. Denna mening kommer från en film tror jag men jag kommer fan inte ihåg vilken!!!Nån som vet??
Tjära dagbok
idag blev det en tur för att hämta den nya hojen...äntligen! har väntat i 3 låååååånga veckor - mycket som ska ordnas innan ni vet! kommer dit och ringer försäkr.bolaget precis innan hojaffären ska göras (roddade allt igår så det var OK) och den äldre damen i andra änden sa då "den där tror jag inte vi tar emot"...faaaan var min första tanke! ska det jävlas så ska det göra det ordentligtmen allt ordnade sig - schysst med tjejförsäkring
så nu är man en -03 R1 rikare (och ett par tusenlapps fattigare men vad fan gör det
)
Sov gott dagboken...imorrn blir det en tripp till Arbåååga för att kolla in lite nytt sydeuropeiskt blod som rinner i järnhästarna som vill ut på grönbete...
Det förresten borde väl vara din grej SGM?!ta med HeStslÄpet så du kan få med dig några hem...skulle väl göra succé hos HSB:n?!
![]()
Se till o ladda upplite större bilder på skönhetenmenar inte koktkorv då
Mår lite bättre, har svettats som en gris i natt, käkat alvedon och druckit masaor h 2 o.
Kommer ner o vinkar av er med min gröna Italienska entueistbil.![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |