r matte
Ny medlem
Uppdate på vinterputsen. igår kväll spenderades en timme i duschen tillsammans avfetning tvättsvamp och med min älskade kåpor. grundlig rengöring med efterföljande lackrengöring och vax. nu glänser dom vacker där på köksgolvet. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Crille skrev:Ps: Skaffa dig någon att kramas med när vintern kommer det lindrar säkert lite abstinens.....
Valerie skrev:Tack för alla goda råd..och du Crille... det där sista har T2 redan ordnat!![]()
r matte skrev:Uppdate på vinterputsen. igår kväll spenderades en timme i duschen tillsammans avfetning tvättsvamp och med min älskade kåpor. grundlig rengöring med efterföljande lackrengöring och vax. nu glänser dom vacker där på köksgolvet.![]()
WaZZe skrev:Igår sålde jag min cbr 900. Sporthoj va inget för mig de får man ta när man blir gammal och stel![]()
WaZZe skrev:Igår sålde jag min cbr 900. Sporthoj va inget för mig de får man ta när man blir gammal och stel![]()
Pejo skrev:... "självinsikt" ...
SimmPsi skrev:Jaha sitter man på soldathemmet och svär åt deras sega burkar. tror hela K3 delar på ett 56k..bra skönt att inte ha kvällstjänst iaf, fick börja dagen med litet motionspass som vara i 2h var skit kul...
sen efter det var det kartlära hela eftermiddagen, typ klippa klistra Alá Dagis
nje vad har ni gjort som är cilvilt och kul!?
Funatic skrev:Åkte lite hoj efter jobbet. Kul. Riktigt kul...![]()
:corn :corn :corn
*CASHMAN* skrev:Jag åkte lite tåg efter jobbet, men jag såg inga hojjar på stationen vid sex när tåget kom in. Är säsongen slut??![]()
*CASHMAN* skrev:Jag åkte lite tåg efter jobbet, men jag såg inga hojjar på stationen vid sex när tåget kom in. Är säsongen slut??![]()
Pejo skrev:Jag gjorde rent hjälmen idag... Från det att den gjordes rent sist så har den varit med om ett antal av aRWe's vändor, den sista vart på 50 mil, emellan vändorna har jag bara brytt mig om att göra rent o byta visir...
Hjälmen såg ut som om den varit med om ett klusterbombsanfall, nästan så katterna fräste åt den.
Nåväl, till slut vart den ren o fin. Dagens uppgift avklarad.![]()
(nästa uppgift blir skinnstället... med Cola från tjing-tjong-gatuköket i Dalarna... SkitskrajMC, känner du igen det)
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |