Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
humlan skrev:yuippee nu ska vi ut och slå klackarna i taket.![]()
R-Sickan och Humlan.
Dags för sisu drinkar IGEN.![]()
![]()
morgon dagen![]()
![]()
humlan skrev:yuippee nu ska vi ut och slå klackarna i taket.![]()
R-Sickan och Humlan.
Dags för sisu drinkar IGEN.![]()
![]()
morgon dagen![]()
![]()
sporTlovEr skrev:Det räcker väl med bullpåsen från årsmötet, är väl tillräckligt med jäst i det för att bli![]()
![]()
![]()
humlan skrev:ja skulle man kunna tro....... fast är nog rätt inkörd på bull-jäst....
så det gör nog ingen större skillnad
![]()
sporTlovEr skrev:Ena annan satsar på kvalité istället för kvantitét
r matte skrev:yess. idag har jag köp en moped för 500 kr. så nu börjar jackten efter dom delar som e trasiga. spänningen är på topp. snart kommer jag kanske åkande på min aldeles egna moped[/QUOTE
Vad blev det? för något!! Tycker moped är skitbra på vintern, skall fortsättningsvis köra 2 hjuling året runt, men i framtiden byta mopeden mot något nytt billig kineskisk 100-200 cc skoter för ca 12 000 -13 000 kr.
WOW! De e ju en skitbra moppe!r matte skrev:he he vart en gary uno.liknar den du har.men det verkar vara ett helvete att få tag i delar.
r matte skrev:he he vart en gary uno.liknar den du har.men det verkar vara ett helvete att få tag i delar.
TinaTjejen skrev:WOW! De e ju en skitbra moppe!
En sån hade jag när jag var 14-15-16.En Garelli Gary Uno 95:a.
Gjorde 65 utan att jag behövde trimma ett dugg!
Nu bodde jag ju inte i V-ås trakterna på den tiden utan i UpplandsBro, där finns en snubbe som kallas BroLasse som har cykel/moped affär, där köpte vi våra delar iaf.
Grattis till världens fetaste moppe![]()
r matte skrev:yess. idag har jag köp en moped för 500 kr. så nu börjar jackten efter dom delar som e trasiga. spänningen är på topp. snart kommer jag kanske åkande på min aldeles egna moped![]()
sporTlovEr skrev:hur kan man släppa något för 500 kr..?? Kan inte fungera alls..årsmodell? När du får snurr på den så begär de ca 4-6 loppor för sådanna moppar, då säljer du med vinst, o köper en ny för 500 kronor, sälj 20 moppar under vintern med 3000 kr , ren vinst då är det bara att göra matten=60 000 kronorsen kan man köpa en fin-fin-fin sommarmoppe på 750 cc o uppåt
![]()
Lunkan skrev:Mosa i lite olja & filter i KTM:en idag! Den har varit grymt svårstartad ett tag så jag prova byta stift oxå! Få se om det blir bättre!
För övrigt så hämtar jag ut mina Endurofälgar imorgon![]()
Få se om jag orkar montera i morgon, har åkt på en hyfsat fet infektion i fulfingret (måste ha fått den när jag klia mig i arslet)
Kommer lite bilder när den är klar!!!
TinaTjejen skrev:WOW! Gjorde 65 utan att jag behövde trimma ett dugg!![]()
![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT